Thumbnail
Ψήφισμα εκλογοαπολογιστικής ΓΣ της ΕΛΜΕ Τρικάλων

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι από το ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας στάλθηκε υπηρεσιακό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλα τα σχολεία του Ν.Τρικάλων για τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου για το μεταπτυχιακό μιας Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου για την εκπόνηση της διπλωματικής διατριβής της: «Εργασιακή Ικανοποίηση, Σύγκρουση Ρόλων και Αυτονομία, Μελέτη Περίπτωσης Καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», στο ΤΕΙ Θεσσαλίας. Συγκεκριμένα η ίδια η Συντονίστρια Αειφορίας, κ. Ξυνοπούλου Ελένη, απέστειλε από το ΠΕΚΕΣ στα σχολεία το εξής μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

«Καλησπέρα,

Κατόπιν σχετικής ενημέρωσης όσο αφορά το ερωτηματολόγιο της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου Αειφορίας κ. Ξυνοπούλου Ελένης, θα σας παρακαλούσαμε να το προωθήσετε στα προσωπικά e-mail των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας σας,  με την παράκληση να απαντηθεί και να επιστρέψει  συμπληρωμένο στο παρακάτω e-mail : le… (προσωπικό μέιλ της συντονίστριας – μεταπτυχ. Φοιτήτριας)

Σύνδεσμος  Ερωτηματολογίου

https://goo.gl/iF6BYZ

 Με εκτίμηση

 Η Συντονίστρια  Ε.Ε. Ε  για την Αειφορία ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας

 Ξυνοπούλου Ελένη –Μαρίνα

ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΑΝΘΙΜΟΥ ΓΑΖΗ & ΗΠΕΙΡΟΥ

ΤΚ 41222

ΤΗΛ 2410 619344

Fax 2410 671838

e-mail: [email protected]    .»

Αργότερα, ήλθε στα σχολεία και υπενθύμιση για το ερωτηματολόγιο από τον κ. Γ. Δοδοντζάκη, Οργανωτικό Συντονιστή του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας.

Εκτός της αξιοποίηση της υπηρεσιακής θέσης για τις σπουδές μια συντονίστριας, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα δεοντολογίας και για την ίδια την έρευνα. Συγκεκριμένα ερωτούνται θέματα όπως:

  • Ο/Η διευθυντής/ντρια μου με βοηθάει όταν τον χρειάζομαι
  • Ο/Η διευθυντής/ντρια μου συμπεριφέρεται σε όλους με τον ίδιο τρόπο
  • Οι συνάδελφοι μου δουλεύουν καλά ως ομάδα
  • Συνεργάζομαι καλά με τους συναδέλφους μου κλπ

 

Ταυτόχρονα, εκτός από τα συνήθη σε τέτοιες έρευνες δημογραφικά χαρακτηριστικά, ζητείται να αναφερθεί  ως «απαιτούμενο»  η «σχολική μονάδα», που σε συνδυασμό με την αποστολή του ερωτηματολογίου με  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ίδια την ερευνήτρια μεταπτυχιακή φοιτήτρια – Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, υπονομεύει την ανωνυμία των απαντήσεων. Συνεπώς παρατηρείται εκτός της κατάχρησης της υπηρεσιακής θέσης, διαδικασίες έρευνας που δεν σέβονται τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών που απαντούν και των διευθυντών και συναδέλφων τους.

Θεωρούμε σκανδαλώδη και  πρωτοφανή την παραπάνω διαδικασία και ζητάμε από  το ΤΕΙ και Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας,  ευρύτερα από την ακαδημαϊκή κοινότητα, αλλά και τις Υπηρεσίες της Εκπαίδευσης και τα Υπουργείο Παιδείας να πάρουν θέση για το ζήτημα και να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα. Καλούμε την ΟΛΜΕ να παρέμβει στο Υπουργείο και τα ΑΕΙ προς την ίδια κατεύθυνση.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ.png
Διαδραστικοί πίνακες: Καταβολή πρώτης δόσης 6,2 εκ. Vodafone για να εξοπλίσει 463 σχολεία
Συνολικά η εταιρεία ανέλαβε την προμήθεια και εγκατάσταση 12.235 διαδραστικών πινάκων σε 2.266 σχολικές μονάδες
Διαδραστικοί πίνακες: Καταβολή πρώτης δόσης 6,2 εκ. Vodafone για να εξοπλίσει 463 σχολεία