Thumbnail
Αν ακόμα επιβιώνουν οι εκπαιδευτικές δομές σήμερα, την εποχή αυτής της πολύπλευρης κρίσης, αυτό οφείλεται στην φιλοτιμία και την πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί της Κέρκυρας με έγγραφο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας στιγματίζουν τη διευθύντρια του 4ου Γυμνασίου η οποία, σύμφωνα με το κείμενο που έφτασε στο alfavita.gr από την ΕΛΜΕ Κέρκυρας επιδεικνύει αντιδημοκρατική συμπεριφορά και καταστρατηγεί τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Διαβάστε το κείμενο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας:

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καταγγέλλει τη Διευθύντρια του 4ου Γυμνασίου, Βουσολίνου Ελένη ,για την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων ,την αντισυναδελφική και αντιδημοκρατική της συμπεριφορά έναντι αυτών , αλλά και ένα έναντι του σωματείου.  Με  ενέργειες ,όπως η αναφορά της (Μάης 2018) στον Δ/ντή Β΄θμιας  ότι δήθεν το Δ.Σ της ΕΛΜΕ  παρεμποδίζει την ομαλή λειτουργία του σχολείου, προσπαθεί να μας εκφοβίσει και να μας αποτρέψει από την καθ΄όλα νόμιμη άσκηση   των  συνδικαλιστικών  μας δικαιωμάτων .

Σε άλλες περιπτώσεις , με διάφορα προσχήματα και με προκλητικό τρόπο( προτροπή να «κλείνουμε ραντεβού» και μάλιστα απόγευμα (!)ή απαγόρευση να μιλήσουμε στο διάλειμμα γιατί τάχα κουράζουμε τους συναδέλφους) κάθε φορά που το σωματείο πηγαίνει στο σχολείο ,ύστερα από αίτημα των συναδέλφων, προσπαθεί να  εμποδίσει τη συζήτηση  με τον σύλλογο .

Στο 4ο Γυμνάσιο, στο οποίο η κ. Βουσολίνου υπηρετεί ως Δ/ντρια  από πέρσι, η ΕΛΜΕ έχει κληθεί τουλάχιστον  5 φορές . Κάθε φορά  τα προβλήματα εντοπίζονται στην  ερμηνεία των νόμων  από πλευράς Δ/ντριας  και στην εμμονή της να κρατά τους συναδέλφους με τεχνητό τρόπο  στο σχολείο επικαλούμενη την 30ωρη παραμονή. Έτσι:

●. Άλλοτε «βαφτίζει» τους συναδέλφους «Υπηρεσία Γραφείου».

● Άλλοτε  ζητά από συνάδελφο να αναπληρώσει  την  ώρα που «χάθηκε» ,γιατί  η υπηρεσία την είχε καλέσει σε σεμινάριο.

● Άλλοτε ζητά να αναπληρώσουν οι συνάδελφοι  τις ώρες που «χάθηκαν» από σχολικό περίπατο.

● Άλλοτε βγάζει σε κοινή θέα τις άδειες των συναδέλφων, παραβιάζοντας προσωπικά δεδομένα.

● Όταν οι συνάδελφοι, τηρώντας την προβλεπόμενη διαδικασία, ζητούν συνεδρίαση συλλόγου, προφασιζόμενη αναρμοδιότητα του συλλόγου αρνείται να την πραγματοποιήσει.

● και το τελευταίο : χωρίς να έχει προχωρήσει σε τροποποίηση του προγράμματος ορίζει με δική της πράξη συναδέλφους  να κάνουν «παιδοφύλαξη»,ενώ έχουν κενό. Όταν μάλιστα οι συνάδελφοι επικαλέστηκαν αδυναμία να καλύψουν το κενό , λόγω εκτέλεσης εξωδιδακτικών εργασιών, τότε κλήθηκαν από την ίδια να δώσουν «γραπτή εξήγηση» εντός δύο ωρών. (!!!) Αυτήν την αντισυναδελφική συμπεριφορά «του αποφασίζομεν και διατάσσομεν» οι συνάδελφοι του 4ου την αντιμετώπισαν ψύχραιμα και συλλογικά επικαλούμενοι τα εργασιακά τους δικαιώματα και την εργασιακή τους αξιοπρέπεια

Είναι ηλίου φαεινότερον ότι όλες αυτές οι ενέργειες  και η εν γένει συμπεριφορά της δεν συντελούν στη δημιουργία και εμπέδωση  κλίματος  συνεργασίας εντός της σχολικής μονάδας ,όπως άλλωστε επιτάσσει το διευθυντικό της καθήκον, που επιλεκτικά το επικαλείται. Το αντίθετο , δυσχεραίνουν τη λειτουργία του σχολείου και διαμορφώνουν για τους συναδέλφους  κακές εργασιακές συνθήκες , ενώ θίγουν την επαγγελματική  και προσωπική τους αξιοπρέπεια.

Οι συνάδελφοι στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων συλλογικά και ψύχραιμα ,για να υπερασπίσουν την εργασιακή  και προσωπική τους  αξιοπρέπεια έχοντας πάντα την απόλυτη στήριξη του σωματείου ώστε από κοινού να βάζουν φραγμό στην άσκηση αυτού του τύπου διοίκησης του σχολείου

Αν ακόμα επιβιώνουν οι εκπαιδευτικές δομές σήμερα, την εποχή αυτής της πολύπλευρης κρίσης, αυτό οφείλεται στην φιλοτιμία και την πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών. Ζητήματα που αφορούν τη μόρφωση, την ασφάλεια και την καλή διάθεση των μαθητών και μαθητριών μέσα στο χώρο του σχολείου πάντοτε ρυθμίζονταν και θα συνεχίσουν να ρυθμίζονται στο πλαίσιο του αλληλοσεβασμού  και της κοινής λογικής. Ο αυταρχισμός και η αυθαιρεσία εις βάρος των εκπαιδευτικών σε κάθε περίπτωση λειτουργούν αρνητικά για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, επομένως και για τους μαθητές. 

Τα σχολεία είναι ο εργασιακός μας χώρος  και γι’αυτό δεν υποκύπτουμε σε καμιά απειλή.

Η ΕΛΜΕ έχει καταγγείλει μέσα σε ένα χρόνο  τη στάση και τη  συμπεριφορά ,όχι μόνο της συγκεκριμένης Δ/τριας αλλά και άλλου Δ/ντή , όπως άλλωστε θα κάνει και σε οποιοδήποτε μελλοντικό κρούσμα. Η Διοίκηση της Εκπαίδευσης στην Κέρκυρα, ενώ ενημερώθηκε από τους συναδέλφους και την ΕΛΜΕ  με παράσταση  την Τρίτη 11/12,παρέχει «ασυλία» και στη συγκεκριμένη Δ/ντρια και σε άλλους Δ/ντές   με αυταρχική και αντισυναδελφική συμπεριφορά.

Καλούμε τους συναδέλφους τη Δευτέρα στις 2μ.μ στην Περιφερειακή Δ/νση

για διαμαρτυρία, ώστε η Διοίκηση να πάρει θέση

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λεωφορείο ΚΤΕΛ
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή
Παρότι τα ψηφιακά έγγραφα της εφαρμογής Gov.gr Wallet είναι πλήρως ισάξια ως προς την ισχύ τους με τα φυσικά έγγραφα
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή