Thumbnail
Οι μαθητές/τριες του Εσπερινού ΕΠΑΛ Πλατανιά αποφάσισαν, ως ύστατη κίνηση, να προβούν σε κατάληψη του σχολείου τους.

Οι εργαζόμενοι μαθητές του εσπερινού ΕΠΑΛ Πλατανιά νιώθουν οργή και απογοήτευση σύμφωνα με κείμενο που έστειλαν στο alfavita.gr. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν είναι πού σοβαρό, αφορά στα ολιγομελή τμήματα που παραμένουν συγχωνευμένα και 40 μαθητές κινδυνεύουν να χάσουν τη χρονιά τους.

Να σημειώσουμε πως στα εσπερινά σχολεία οι μαθητές είναι εργαζόμενοι, σύμφωνα με το alfavita.gr και το υπουργείο πρέπει να απαντήσει στο συμβούλιο των μαθητών γιατί, όπως εξελίσσεται η κατάσταση, δεν θα μπορέσουν να τελειώσουν την τελευταία τάξη του ΕΠΑΛ.

Το μαθητικό συμβούλιο του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Πλατανιά πραγματοποίησε την Τετάρτη, 21 Νοέμβρη 2018, έκτακτη γενική συνέλευση , στις 17.00 μ.μ για να συζητηθεί το σημαντικότατο πρόβλημα των ολιγομελών τμημάτων του, που παραμένουν συγχωνευμένα, παρά τις υποσχέσεις που δόθηκαν ότι το ζήτημα θα επιλυθεί και ότι οι 40 μαθητές που θίγονται άμεσα θα επιστρέψουν στο σχολείο τους.

Δυστυχώς, το Υπουργείο και οι ιθύνοντες δεν έχουν προβεί σε καμία κίνηση και οι μαθητές μας εδώ και δύο μήνες είναι κυριολεκτικά στον αέρα. Πλέον κινδυνεύουν να χάσουν τη χρονιά τους, την τελευταία πριν το απολυτήριο. Και αναρωτιόμαστε αν οι υπεύθυνοι, με τη στάση τους αυτή, έχουν συνειδητοποιήσει ότι στρέφονται κατά ανθρώπων που έχουν κάνει υπερπροσπάθεια τα τελευταία χρόνια, για να πάρουν ένα απολυτήριο, το οποίο τώρα τους στερούν. Το Υπουργείο Παιδείας  θα έπρεπε να βοηθά και όχι να στέκεται εμπόδιο σε ανθρώπους, που θέλουν να μπουν στην εκπαίδευση. Εξοικονομώντας καθηγητές, μετρώντας χιλιομετρικές αποστάσεις, βάζοντας στο ζύγι μαθητές και σχολεία, αναρωτιόμαστε αν μένουν ικανοποιημένοι από το λογαριασμό στο τέλος ή αν θυμούνται ποτέ ότι όλα αυτά δεν ταιριάζουν με τις αξίες που πρεσβεύουν.

Με το κείμενο αυτό θέλουμε να εκφράσουμε την οργή και την απογοήτευσή μας για την κατάσταση αυτή. Θέλουμε να θυμίσουμε ότι οι αριθμοί αντιπροσωπεύουν ανθρώπους. Και επειδή ο χρόνος είναι χρήμα όπως θα σκέφτονται σίγουρα όσοι κάνουν τους λογαριασμούς- θέλουμε να κάνουμε σαφές ότι χωρίς άλλη καθυστέρηση θα ξαναπιάσουμε τον αγώνα από κει που τον αφήσαμε, όταν μας υποσχέθηκαν ότι το ζήτημα θα επιλυθεί.

Αποφασίσαμε ομόφωνα σαν πρώτη δράση

Από αύριο  Παρασκευή αναλαμβάνουμε ξανά δράση στις 13.00 μ.μ. θα κάνουμε κατάληψη και  παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων. Καλούμε για συμπαράσταση  τον Δήμο Πλατανιά ο οποίος διά του Δημάρχου μας ανακοίνωσε ότι την Παρασκευή από τις 12 το μεσημέρι μέχρι το τέλος της ημέρας θα κλείσει τις υπηρεσίες του συμπαραστεκόμενος στον αγώνα που κάνουμε, όλους τους φορείς και τα πολιτικά κόμματα, την ΕΛΜΕ, και  όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Όλοι για να βρεθεί μια λύση για τους μαθητές, πριν να είναι πολύ αργά.

 

Για το μαθητικό συμβούλιο του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ Πλατανιά

 

Ο Πρόεδρος                              Η Γραμματέας

Μαλανδράκης Εμμανουήλ           Τσακάκη Αμαλία

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μάθε τι σημαίνει το όνομά σου στα αρχαία ελληνικά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xylodarmos
Κακοποίησαν τις συζύγους τους: Δύο συλλήψεις – Ο ένας την έριξε στο έδαφος και ο άλλος τη χτύπησε
Δύο άνδρες επιτέθηκαν στις συζύγους τους και συνελήφθησαν
Κακοποίησαν τις συζύγους τους: Δύο συλλήψεις – Ο ένας την έριξε στο έδαφος και ο άλλος τη χτύπησε
tilekpaideusi
Έρευνα: Η τηλεκπαίδευση ενίσχυσε τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανισότητες
Έρευνα ΚΕΜΕΤΕ για την τηλεκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας - Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα»
Έρευνα: Η τηλεκπαίδευση ενίσχυσε τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανισότητες