Thumbnail
Για αλληλέγγυους εκπαιδευτικούς

Συμπληρώνουμε την φόρμα συμμετοχής και η ώρα της αλληλεγγύης, του εθελοντισμού και της προσφοράς για εμάς τους εκπαιδευτικούς έφτασε.

Καλούμαστε να συνεισφέρουμε τις εκπαιδευτικές μας υπηρεσίες στα παιδία σχολικής ηλικίας που τόσο έχουν ανάγκη στην πυρόπληκτη Ανατολική Αττική.

Ζήσης Καπράνας,

Ειδικός Γραμματέας του ΔΣ της ΔΟΕ.

Η Ανακοίνωση-πρόσκληση του Δήμου Ραφήνας - Πικερμίου.

Είσαι εκπαιδευτικός και θέλεις να προσφέρεις στα Κέντρα Απασχόλησης Παιδιών σχολικής ηλικίας που χτυπήθηκαν από τη φωτιά;

ΜΗΝ έρθεις στο Δημαρχείο- συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα του Υπουργείου Παιδείας.

Η ΦΟΡΜΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimia
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
Η κακοκαιρία που δοκιμάζει τις υποδομές των ΑΕΙ
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αυτονόητο: να γίνεται μάθημα με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, με ανθρώπινους όρους. Το σχολείο θέλει ανθρώπους, όχι καλώδια
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
rodafinos
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του
Η μεγαλύτερη απειλή δεν είναι η ΤΝ. Είναι να βγω στην αγορά εργασίας του 2030 με δεξιότητες του 2015 και νοοτροπία ότι «το πτυχίο φτάνει»
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του