Thumbnail
Αναλυτικά οι πίνακες

Δείτε παρακάτω αναλυτικά τους συνολικούς αριθμούς των προσλήψεων Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε - ΚΕ.Δ.Δ.Υ. - Ε.Δ.Ε.Α.Υ. - ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ για το 2017-18.

Τους ακόλουθους πίνακες επιμελήθηκε ο Βασίλης Βούγιας.

Η κατανομή των πιστώσεων της Α ΦΑΣΗΣ ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης(Π.Δ.Ε.) ήταν η εξής:

Η κατανομή των πιστώσεων της Β ΦΑΣΗΣ ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης(Π.Δ.Ε.) ήταν η εξής:

*Επίσης διατέθηκαν, ως Β Φάση,  257 πιστώσεις για υποστήριξη με Σχολικούς  Νοσηλευτές(ΠΕ25) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π.) των  μαθητών που φοιτούν στα σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης.  

Α και Β Φάση Ε.Β.Π. και Σχολικών Νοσηλευτών(ΠΕ25) για Γενικά Σχολεία:

Πιστώσεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που απομένουν για Σ.Μ.Ε.Α.Ε. μετά την Α και Β Φάση:

Η κατανομή των 42 πιστώσεων για πρόσληψη Κοινωνικών Λειτουργών(ΠΕ30) για Τάξεις Υποδοχής(ΡΟΜΑ):

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»