Thumbnail
Ομοσπονδία Γονέων Αττικής

Το Σάββατο-Κυριακή 17-18 Ιουνίου καθώς και το Σάββατο 24 Ιουνίου, διεξάχθηκαν οι εξετάσεις εισαγωγής στα νεοϊδρυθέντα Καλλιτεχνικά Σχολεία (Γυμνάσια) στο Περιστέρι και στο Κερατσίνι, σχολεία που προστιθέμενα στο αντίστοιχο του Γέρακα καλύπτουν όλες τις περιοχές της Αττικής.

Οι εξετάσεις αυτές, είχαν σαν χαρακτηριστικό τους την απόλυτη προχειρότητα και την έλλειψη ισότιμης μεταχείρισης μεταξύ των διαγωνιζομένων μαθητών. Πιο συγκεκριμένα:

  • Οι εξετάσεις δόθηκαν σε σχολείο του Περάματος και όχι σε ένα (ή και στα δύο) από τα προαναφερθέντα σχολεία, με το αιτιολογικό πως:
    •  Αυτά δεν ήταν έτοιμα να φιλοξενήσουν το πλήθος των διαγωνιζομένων μαθητών
    • Το Υπουργείο Παιδείας δεν διέθεσε χρήματα για την πληρωμή των καθηγητών της επιτροπής εξετάσεων, αλλά αντίθετα προσπάθησε να την συμπληρώσει με εθελοντές. Τελικά, βρέθηκαν μόνο 19 εθελοντές καθηγητές, αριθμός που δεν επαρκούσε για την συμπλήρωση δύο επιτροπών.
  • Παρά το ότι απαιτήθηκαν e-mail και τηλέφωνα επικοινωνίας από τους γονείς των μαθητών της Γ’ Αθήνας (Καλλιτεχνικό Σχολείο Περιστερίου), προκειμένου να ειδοποιηθούν για την ημερομηνία διεξαγωγής των εξετάσεων, αυτά ουδέποτε χρησιμοποιήθηκαν,  με αποτέλεσμα 34 παιδιά που είχαν δηλώσει συμμετοχή στις εξετάσεις, τελικά να μην συμμετάσχουν σε αυτές, επειδή δεν κατάφεραν να μάθουν την συγκεκριμένη ημερομηνία.
  • Γίνονταν δεκτές αιτήσεις συμμετοχής μέχρι και την προηγούμενη ημέρα, Παρασκευή 16 Ιουνίου, με αποτέλεσμα η επιτροπή διενέργειας των εξετάσεων να μην μπορεί να προετοιμάσει το πρόγραμμα αυτών και την επόμενη ημέρα, Σάββατο 17 Ιουνίου, να δημιουργηθεί το αδιαχώρητο στο εξεταστικό κέντρο.
  • Το πρόγραμμα των εξετάσεων καταστρώθηκε επί τόπου από την επιτροπή εξετάσεων. Παρατηρήθηκαν φαινόμενα, όπως:
    •  να δίνουν γραπτές εξετάσεις παιδιά που θα έπρεπε να εξεταστούν προφορικά λόγω μαθησιακών δυσκολιών
    • να υπάρχουν μαθητές που δεν μπόρεσαν να εξεταστούν στο μάθημα που είχαν δηλώσει, επειδή την ίδια ώρα έδιναν άλλο μάθημα
    • να υπάρχουν μαθητές που περίμεναν έως και 6 ώρες μέσα σε αντίξοες καιρικές συνθήκες, επειδή προγραμματίστηκε να δώσουν το μάθημα επιλογής τους το απόγευμα
    • να υπάρξουν 59 μαθητές που δεν έγινε δυνατόν να δώσουν το μάθημα επιλογής τους το διήμερο 17-18/6 και στους οποίους δόθηκε υπόσχεση πως θα το δώσουν αργότερα. Τελικά το έδωσαν το επόμενο Σάββατο 24/6, με ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε την προηγούμενη ημέρα, Παρασκευή 23/6.
    • Τα θέματα ήταν ίδια ή παρόμοια σε μαθήματα που δίνονταν διαφορετικές ώρες, με αποτέλεσμα να προετοιμάζονται καλύτερα οι μαθητές που δεν έδιναν πρώτοι.
  • Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των επιτυχόντων, έγιναν καταγγελίες από γονείς στην Ομοσπονδία, ότι ΟΛΟΙ οι μαθητές γνωστής σχολής χορού στο Περιστέρι ήταν ανάμεσα στους επιτυχόντες και μάλιστα με άριστη βαθμολογία. Σημειωτέον πως η εν λόγω σχολή χορού, είχε στα χέρια της τα αποτελέσματα επιτυχίας, μία ημέρα πριν την ανακοίνωσή τους.

Με βάση όλα τα παραπάνω, αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων  Περιφέρειας Αττικής, μαζί με μέλη των Δ.Σ. Ενώσεων Γονέων, εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ένωσης Μουσικών και καλλιτεχνικών Σχολείων καθώς  και γονείς εξετασθέντων μαθητών, επισκέφθηκε χτες, Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017 το Υπουργείο Παιδείας και έθεσε το θέμα της μη αποδοχής από το Υπουργείο των αποτελεσμάτων και την εκ νέου διεξαγωγή εισαγωγικών εξετάσεων με αδιάβλητους όρους. Ταυτόχρονα, έθεσε ζητήματα που αφορούν όλα τα σχολεία Γενικής Παιδείας με στόχο την αναμόρφωση του Αναλυτικού Προγράμματος, έτσι ώστε αυτό να περιλαμβάνει μαθήματα πολιτιστικής παιδείας σε όλο το εύρος των 12 ετών (Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο). Το Υπουργείο Παιδείας, δια του εκπροσώπου του κ. Κωνσταντάτου, αποδέχθηκε την πλήρη ευθύνη για την έλλειψη οργάνωσης και επιφυλάχθηκε να απαντήσει άμεσα για το θέμα της διεξαγωγής νέων εξετάσεων, δηλώνοντας πως αυτό είναι θέμα πολιτικής απόφασης της ηγεσίας του Υπουργείου, υποσχέθηκε όμως να απαντήσει σύντομα.

Ως Ομοσπονδία Γονέων Αττικής, πιστεύουμε πως τέτοιου είδους πρακτικές, είτε οφείλονται σε προχειρότητα είτε σε άλλους λόγους,  καταρρακώνουν το κύρος της Δημόσιας Παιδείας στους μαθητές μας, οδηγούν τα παιδιά στην ιδιωτική εκπαίδευση και τελικά θέτουν φραγμούς στην μάθηση σε βάρος των παιδιών των φτωχών – λαϊκών οικογενειών. Από την μεριά μας, επιφυλασσόμαστε μετά και την απάντηση του Υπουργείου, για δυναμικές κινητοποιήσεις με στόχο την ισοτιμία στην Εκπαίδευση.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Δόμνα Μιχαηλίδου
Νέο επίδομα ενοικίου 200 ευρώ για εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους – Τι ανακοίνωσε η Δόμνα Μιχαηλίδου
Ποιοι θα λάβουν το επίδομα των 200 ευρώ
Νέο επίδομα ενοικίου 200 ευρώ για εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους – Τι ανακοίνωσε η Δόμνα Μιχαηλίδου
kinitopoiiseis_poreia_sillalitirio_diamartiria.jpg
Οι φοιτητές της Κρήτης ξανά στους δρόμους για τη μειωμένη κάρτα μεταφορών
Σε κινητοποίηση καλούν οι Φοιτητικοί Σύλλογοι Εστιών ΠΚ την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, διεκδικώντας επαναφορά της κάρτας στα 15 ευρώ
Οι φοιτητές της Κρήτης ξανά στους δρόμους για τη μειωμένη κάρτα μεταφορών
ΥΠΑΙΘΑ
Γενικός Διευθυντής των Γενικών Αρχείων του Κράτους: Ποια είναι τα μέλη της Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης

Τη συγκρότηση της πενταμελούς Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης για την επιλογή Γενικού Διευθυντή των

Γενικός Διευθυντής των Γενικών Αρχείων του Κράτους: Ποια είναι τα μέλη της Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης
δπθ
ΔΠΘ: Συνάντηση εργασίας με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την Τεχνητή Νοημοσύνη και τα ανοικτά δεδομένα
Η αξιοποίηση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για το ΔΠΘ, με ήδη υλοποιημένες δράσεις και σαφές όραμα για το μέλλον.
ΔΠΘ: Συνάντηση εργασίας με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την Τεχνητή Νοημοσύνη και τα ανοικτά δεδομένα