Εκπαίδευση

Ξεκίνησε η συνάντηση Γαβρόγλου - Ιερώνυμου

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Εθιμοτυπική

Ξεκίνησε πριν από λίγο η εθιμοτυπική συνάντηση του υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου, με τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμο, στο υπουργείο.

Κατά τη διάρκεια της σύντομης συνομιλίας που είχαν οι δύο άνδρες παρουσία δημοσιογράφων, ο κ. Ιερώνυμος επεσήμανε ότι «έχουμε πολλά και καλά να κάνουμε», προσθέτοντας ότι ήρθε για να ανταποδώσει την επίσκεψη του υπουργού στην Αρχιεπισκοπή, ενώ του ευχήθηκε καλή υπηρεσία.

Ο κ. Γαβρόγλου συμφώνησε ότι έχουν να γίνουν πολλά και καλά πράγματα και ανέφερε ότι η συνεργασία των δύο πλευρών μπορεί να πάει ένα βήμα μπροστά. «Χαίρομαι πραγματικά που πήγαν καλά οι εργασίες της Συνόδου. Και χαίρομαι που δεν υπάρχει ίχνος παρεξηγήσεων, που θα έπρεπε να συζητηθούν σήμερα. Αυτό είναι μία κατάκτησή μας», σημείωσε ο υπουργός Παιδείας και συμπλήρωσε ότι θα ενημερώσει τον αρχιεπίσκοπο για τις επαφές που είχε με μητροπολίτες και μουφτήδες στη Θράκη.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

εκπαίδευση