Συνάντηση του υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου, με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κ.κ. Ιερώνυμο, θα πραγματοποιηθεί αύριο, στις 15:30, στο υπουργείο.
Η επίσκεψη, που θα έχει εθιμοτυπικό χαρακτήρα, γίνεται σε ανταπόδοση της προηγούμενης επίσκεψης του υπουργού στην Αρχιεπισκοπή, στις 21-11-16.