Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
στη συνεδρίαση της Παρασκευής(11/9)αποφασίστηκαν τα εξής:
α)λειτουργική υπεραριθμία σε ειδικότητα ΠΕ06(με αίτησή της)
β)διαθέσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία ίδιας ομάδας
γ)ικανοποίηση αμοιβαίας απόσπασης κλάδου ΠΕΟ2.
Οι υπόλοιπες διαθέσεις και τοποθετήσεις θα συζητηθούν στις 15/9.
Προσοχή!Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ19-20 καλούνται να υποβάλουν εκ νέου αιτήσεις ως τις 15/9 και ώρα 10πμ, καθώς τροποποιήθηκε το κενό στο ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.Το κενό δίνεται ως εξής Γυμνάσιο-ΓΕΛ Μαργαριτίου και συμπλήρωση ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ. Αυτό έγινε ,γιατί διαπιστώθηκε ότι κάποιες ώρες στο ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ μπορούν να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς ΠΕ19-20 της ίδιας ομάδας,ώστε να καλύψουν το ωράριό τους. Αίτηση πρέπει να υποβάλουν ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί ΠΕ19-20, ανεξάρτητα από το αν είχαν δηλώσει στην αρχική τους αίτηση το ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
Με συναδελφικούς χαιρετισμόυς,
Νικολάου Βασιλική,
αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ.