Thumbnail
Τι περιλαμβάνει η εγκύκλιος 

Σύμφωνα με τη εγκύκλιο που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας και η οποία περιλαμβάνει τις ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2015 – 2016, για το ωράριο εκπαιδευτικών ισχύουν τα εξής:

Όλοι οι εκπαιδευτικοί, συμπεριλαμβανομένων των διευθυντών και υποδιευθυντών, θα πρέπει να εφαρμόζουν και να τηρούν το προβλεπόμενο, από το άρθρο 9 του Νόμου, (ΦΕΚ 160/1997, τ.Α’), διδακτικό τους ωράριο.

Αυτό σε καμία περίπτωση δεν παραβιάζει τη σχετική διάταξη του νόμου 1566/85 (ΦΕΚ 167/1985, τ. Α’), άρθρο 13, παρ. 8, σύμφωνα με την οποία ο εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να παραμείνει στο σχολείο πέραν των 6 ωρών.

Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων μπορούν να αναλαμβάνουν προγράμματα e-Twinning, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών και Καλλιτεχνικών θεμάτων σε εξαιρετικές και μόνο περιπτώσεις με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος σχετικά από άλλο εκπαιδευτικό και υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες για την σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος. Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει πλήρως αιτιολογημένη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, στην οποία θα αναφέρονται επακριβώς οι λόγοι που ανατίθεται κάποιο πρόγραμμα στον Δ/ντη. Η απόφαση αυτή θα εγκρίνεται υποχρεωτικά από τον οικείο Σχολικό Σύμβουλο. Επιπλέον μπορούν να αναλαμβάνουν την Πρωινή Ζώνη του ολοήμερου προγράμματος, μόνο εφόσον δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος σχετικά από άλλον εκπαιδευτικό και δε δημιουργείται πρόβλημα στη διεύθυνση του Σχολείου.

Επισημαίνεται ότι οι Δ/ντες των σχολικών μονάδων φροντίζουν ώστε όλοι οι εκπαιδευτικοί να καλύπτουν πλήρως το διδακτικό του ωράριο εντός του προβλεπόμενο 6ωρου (08:00 – 14:00 / 10:15 – 16:15). Σε περιπτώσεις που πλεονάζουν διδακτικές ώρες εκπαιδευτικών ΠΕ70, αυτές διατίθενται κατά κύριο λόγο για την κάλυψη αναγκών του ολοήμερου προγράμματος και στη συνέχεια για την κάλυψη αναγκών συστεγαζόμενου ή όμορου σχολείου, μετά από σχετική εισήγηση και απόφαση των αρμοδίων οργάνων.

Η συμπλήρωση του ωραρίου σε προγράμματα ολοήμερου σχολείου δύναται να γίνει και από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

Η εφημερία – επιτήρηση των μαθητών πραγματοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 13, παρ. 2 του Π.Δ. 201/1998 (ΦΕΚ 161/1998, τ.Α’) τις με αριθμ. Φ.12/773/77094/Γ1/28-7-2006 (ΦΕΚ 1139/2006, τ.Β’), Φ.12/520/61575/Γ1/30-5-2011 (ΦΕΚ 1327/2011, τ.Β’) και Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (ΦΕΚ 1340/2002, τ.Β’) Υπουργικές Αποφάσεις και τη με αριθμ. Πρωτ. Φ.350/12/59201/Δ1/7-5-2008 εγκύκλιο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.

Οι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο μπορούν να απασχολούνται για τη συμπλήρωση που αναλαμβάνοντας την ενισχυτική διδασκαλία. Η ανωτέρων απασχόληση καθορίζεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Π.Ε. και Δ.Ε. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

asep
Απάντηση ΑΣΕΠ στις καταγγελίες για αλλοιώσεις στη μοριοδότηση της Προκήρυξης 6Κ/2024 - Η διαδικασία ακολουθεί αυστηρούς κανόνες διαφάνειας
ΑΣΕΠ απαντά στις καταγγελίες: Συνήθης διαδικασία οι αλλαγές στους πίνακες 6Κ/2024
Απάντηση ΑΣΕΠ στις καταγγελίες για αλλοιώσεις στη μοριοδότηση της Προκήρυξης 6Κ/2024 - Η διαδικασία ακολουθεί αυστηρούς κανόνες διαφάνειας
astinomia-peripoliko
Οικογενειακή τραγωδία στη Νέα Σμύρνη: Πατέρας μαχαίρωσε και σκότωσε τον γιο του μετά από καυγά
Ο γιος αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ναρκωτικά και είχε κάνει πολλές απόπειρες απεξάρτησης στο παρελθόν
Οικογενειακή τραγωδία στη Νέα Σμύρνη: Πατέρας μαχαίρωσε και σκότωσε τον γιο του μετά από καυγά
χρυσοχοιδης
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Το πανεπιστήμιο δεν είναι ανοιχτός δημόσιος χώρος - Κρίσιμο ζήτημα η ταυτοποίηση
Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανέφερε πως το κρίσιμο ζήτημα για τα πανεπιστήμια είναι η ταυτοποίηση όσων μπαίνουν σε αυτά
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Το πανεπιστήμιο δεν είναι ανοιχτός δημόσιος χώρος - Κρίσιμο ζήτημα η ταυτοποίηση