Thumbnail
Μείωση παρουσιάζει ο αριθμός των μαθητών

Μείωση παρουσιάζει ο αριθμός των μαθητών που φοιτούσαν στην έναρξη του σχολικού έτους 2013-14 σε ιδιωτικά Λύκεια όπως προκύπτει από στοιχεία της Στατιστικής Αρχής. Συγκεκριμένα το 2013-14 ο αριθμός των μαθητών έφθανε τους 12.636 ενώ το 2012-13 τους 14.536. 

Όπως φαίνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί το ποσοστό της μείωσης των μαθητών φθάνει το 13.23% με τη μεγαλύτερη μείωση να εντοπίζεται στη Β και τη Γ Λυκείου. 

 

2013-14

2012-2013

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΙΩΣΗΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ                                 

12.636

14.563

-1.927

13,23%

   Τάξη Α                                       

4.381

4.795

-414

8,63%

   Τάξη Β                                       

4.020

4.716

-696

14,76%

   Τάξη Γ                                       

4.235

5.052

-817

16,17%

 

 

 

 

 

 

 

 

Όσον αφορά την Α Λυκείου όπου εφαρμόστηκε το προηγούμενο σχολικό έτος  η «Τράπεζα Θεμάτων»  διαπιστώνουμε ότι η εικόνα είναι μικτή  από περιοχή σε περιοχή.  Υπάρχουν περιοχές όπου έχουμε σημαντική αύξηση των μαθητών (Αιτωλοακαρνανία, Χανιά) αλλά και άλλες με  σημαντική μείωση των μαθητών όπως Αχαΐα, Ξάνθη, Εύβοια. 

 Όσον αφορά το Ν. Θεσσαλονίκης και τις νομαρχίες Αθήνας και Ανατολικής Αττικής ,όπου συγκεντρώνεται ο μεγαλύτερο αριθμός μαθητών ιδιωτικών σχολείων και μαθητών, διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μικρή μείωση στη Θεσσαλονίκη της τάξης της μιας ποσοστιαίας μονάδας ενώ σε Αθήνα και Ανατολική Αττική η μείωση φθάνει το 11,3 και το 8,98% αντίστοιχα. 

Ο Πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ δήλωσε στο news.gr ότι «η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και η μη προσμέτρηση της βαθμολογίας των τριών τάξεων δεν θα έχει επιπτώσεις στα σοβαρά σχολεία αλλά στα σχολεία που λειτουργούσαν παρασιτικά στην κοινωνία, δηλαδή σχολεία  τα οποία διαρρέουν θέματα και οι μαθητές πηγαίνουν  μόνο για τη βαθμολογία». 

Όσον αφορά το σχολικό έτος 2014-15 δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία από την Ελληνική Στατιστική Αρχή γι αυτό και τα αριθμητικά δεδομένα που ακολουθούν στηρίζονται στα στοιχεία έναρξης σχολικών ετών 2013-14 και 2012-13. 

Μεγαλύτερη είναι η μείωση στις τάξεις Β και Γ Λυκείου όπου δεν είχαμε πέρυσι «Τράπεζα Θεμάτων» όμως έχουν και υψηλότερα δίδακτρα. Στη Θεσσαλονίκη η μείωση των μαθητών ιδιωτικών Λυκείων σε Β και Γ Λυκείου έφθασε το 13,09% και το 12,41% αντίστοιχα ενώ ακόμα μεγαλύτερη είναι η μείωση των μαθητών σε Αθήνα και Ανατολική Αττική. 

Συγκεκριμένα στην Αθήνα οι μαθητές της Β τάξης μειώθηκαν κατά 20,43% και της Γ κατά 17,03% ενώ στην Ανατ.Αττική η μείωση φθάνει το 13,96% και 19,25% αντίστοιχα. 

Να σημειώσουμε ότι υπάρχουν περιοχές, αν και περιορισμένες, όπου σημειώθηκε αύξηση των μαθητών σε Β και Γ Λυκείου αλλά δεν ήταν τόσο μεγάλη ώστε να συγκρατήσει τη μείωση σε πανελλαδικό επίπεδο. 

Η μείωση των μαθητών έχει επιπτώσεις και στο διδακτικό προσωπικό καθώς περιορίζονται οι διαθέσιμες θέσεις εργασίας για τους εκπαιδευτικούς στα ιδιωτικά σχολεία.  

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Θεσσαλονίκη παρέλαση
28η Οκτωβρίου: Η πρώτη παρέλαση της Αλεξίας μετά τον τραυματισμό της από αδέσποτη σφαίρα (Pic)
Συγκίνηση στις Θεσπιές Βοιωτίας – Η 14χρονη σήμερα κρατά τη σημαία με υπερηφάνεια
28η Οκτωβρίου: Η πρώτη παρέλαση της Αλεξίας μετά τον τραυματισμό της από αδέσποτη σφαίρα (Pic)
παπαιωαννου
Ν. Παπαιωάννου (υφ. Παιδείας): Σχετικά με τα συγγράμματα που διατίθενται ανά Πανεπιστημιακό Τμήμα
Ο Υφυπουργός Παιδείας Ν. Παπαιωάννου διευκρινίζει το νομοθετικό πλαίσιο για τη διανομή συγγραμμάτων μέσω της πλατφόρμας «ΕΥΔΟΞΟΣ» και εξετάζει...
Ν. Παπαιωάννου (υφ. Παιδείας): Σχετικά με τα συγγράμματα που διατίθενται ανά Πανεπιστημιακό Τμήμα