Εκπαίδευση 0

Καθηγητές - Δάσκαλοι θα μπλοκάρουν τα σεμινάρια για την αξιολόγηση το Σάββατο στο Υπουργείο Παιδείας

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Οι κινητοποιήσεις αυτές θα συνεχισθούν και την Κυριακή

Αντιδρώντας στην διαδικασία της αξιολόγησης, η ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία των καθηγητών της Μέσης εκπαίδευσης) και η ΔΟΕ (Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος) διοργανώνουν το Σάββατο 15 Μαρτίου, στις 2 το μεσημέρι, κινητοποίηση έξω από το υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι για να «μπλοκάρουν» τα προγραμματισμένα υποχρεωτικά σεμινάρια των στελεχών εκπαίδευσης.

 
Οι εκπρόσωποι των δύο εκπαιδευτικών ομοσπονδιών της χώρας ζητούν ακύρωση των σχετικών νόμων και δηλώνουν αποφασισμένοι να τους σταματήσουν...
 
Όπως αναφέρεται μάλιστα σε ανακοίνωση της ΟΛΜΕ, «η αποκαλούμενη αυτοαξιολόγηση έχει ναυαγήσει και οι εκπαιδευτικοί δεν υποκύπτουν σε πιέσεις ώστε να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας». Οι κινητοποιήσεις αυτές θα συνεχισθούν και την Κυριακή 16 Μαρτίου (από 9.30 ως 15.00) στο υπουργείο Παιδείας. 
0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

εκπαίδευση