Εκπαίδευση 0

Νέα εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας για τη Β΄ τάξη ΕΠΛΑΛ

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Νέα εγκύκλιος του κ Αρβανιτόπουλου "επιτρέπει" τη λειτουργία της Β' τάξης του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, το τρέχον σχολικό έτος, στα ΕΠΑΛ

Με νέα εγκύκλιό του (149331/Γ2/14-10-2013), ο Υπουργός Παιδείας διευκρινίζει ότι, το σχολικό έτος 2013-2014, θα λειτουργήσει  η Β' τάξη του τομέα Εφαρμοσμένων. Τεχνών στα ΕΠΑΛ. 

Συγκεκριμένα αναφέρει: Oι μαθητές που έχουν εγγραφεί στη Β΄ τάξη ημερησίου και Β΄ τάξη εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου δύνανται, έως και τις 16 Οκτωβρίου 2013, να επιλέξουν μεταξύ των λειτουργούντων στη Β΄ Τάξη των ΕΠΑ.Λ. τομέων συμπεριλαμβανομένου και του Τομέα «Εφαρμοσμένων Τεχνών». 

Απορίας άξιο βέβαια είναι το γεγονός, ότι ενώ την περίπτωση αυτή ο Υπουργός, εφαρμόζει -όπως οφείλει- το νόμο για την λειτουργία του "νέου" ΕΠΑΛ, σεβόμενος τις μεταβατικές διατάξεις, δεν έκανε το ίδιο με τον τομέα Υγείας- Πρόνοιας,  έχοντας εκδώσει παλαιότερα εγκύκλιο (126964/Γ2/26-9-2013)  με την οποία κλίθηκαν οι μαθητές που είχαν εγγραφεί νόμιμα στη Β' τάξη του τομέα Υγείας-Πρόνοιας ΕΠΑΛ, να επιλέξουν άλλο τομέα.

          H Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα

                                                     http://diathesimoiekp.blogspot.gr/

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

εκπαίδευση