Thumbnail
Μια μικρή επισκόπηση της πολιτικής στάσης σε κρίσιμα θέματα το μικρό διάστημα της παρουσίας της στο κοινοβούλιο 

Πατήστε πάνω για να δείτε τις σχετικές ειδήσεις 

1) Στήριξη της εταιρίας Ελληνικός Χρυσός, του Μπόμπολα και της Eldorado Gold (αυτοί είναι καλοί ξένοι), στις Σκουριές Χαλκιδικής

2) Στήριξη μαζί με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ της υποψηφιότητας Σταυρίδη για τον ΤΑΙΠΕΔ (τον οργανισμό που ξεπουλάει τη δημόσια περιουσία στους επίσης καλούς ξένους)

3) Καταψήφισε την συνέχιση της έρευνας για τη Λίστα Λαγκάρντ, πάλι σε ταύτιση με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ 

4) Τάχθηκε ενάντια στη φορολόγηση του μεγάλου κεφαλαίου και των εφοπλιστών

4) Εναντιώθηκε στην απεργία των εργαζόμενων στο ΜΕΤΡΟ

5) Εναντιώθηκε στην μεγάλη απεργία των Χαλυβουργών 

Χέρι (κ μαχαίρι) έχουν σηκώσει μόνο απέναντι σε μια γυναίκα αριστερού κόμματος και σε ανυπεράσπιστους μετανάστες.

Κατά τα άλλα, “θα μπούνε στη Βουλή και θα κάνουν στους προδότες πολιτικούς τη μούρη κρέας”.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia