Κινητοποίηση με αφορμή το σκάνδαλο των υποκλοπών που συνταράσσει το τελευταίο διάστημα τη χώρα, προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις, πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Αθήνας το απόγευμα της Πέμπτης.
Οι διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στο Σύνταγμα και ακολούθησε πορεία προς την Ομόνοια.
Κάλεσμα απηύθυναν το ΜΕΡΑ 25, οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, η Πρωτοβουλία Δικηγόρων και Νομικών, φοιτητές κ.ά.
Οι διαδηλωτές ζήτησαν την παραίτηση της κυβέρνησης και να μπει τέλος στις παρακρατικές μεθοδεύσεις μέσω της ΕΥΠ.
Δείτε εικόνες από τη συγκέντρωση: