delis giannis kke
INTIME / ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Επίκαιρη ερώτηση για τις κυρώσεις σε όσους συμμετείχαν στην απεργία/αποχή - Παράνομες και εκδικητικές – Να σταματήσουν οι απειλές και οι διώξεις απέναντι στους εκπαιδευτικούς – Συνταγματικό δικαίωμα η απεργία

Την άρση των απαράδεκτων διοικητικών κυρώσεων και των απειλών σε εκπαιδευτικούς που μετέχουν σε συλλογικές αποφάσεις των σωματείων τους, ζητά το ΚΚΕ με Επίκαιρη Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.

Στο κείμενο της Ερώτησης που υπογράφει ο βουλευτής του ΚΚΕ Γιάννης Δελής σημειώνεται ότι: «Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσω του ΓΓ κ. Κόπτση, έχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα στην επιβολή κυρώσεων, ενεργοποιώντας το άρθρο 56 του ν. 4823/21 (αναστολή διαδικασίας εξέλιξης συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης) σε 114 Δ/-ντές /-ντριες και προϊστάμενες/-νους σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που δεν ανάρτησαν Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2020-2021.»

Συνταγματικά κατοχυρωμένο το δικαίωμα στην απεργία 

Όπως τονίζεται στην ερώτηση: «Η πλειοψηφία των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών συμμετέχουν σε απεργία - αποχή που έχουν κηρύξει τα σωματεία στα οποία ανήκουν, ασκώντας το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους. Ουσιαστικά διώκονται για τη συμμετοχή τους σε μια προκηρυγμένη μορφή διαμαρτυρίας μέσα από τα σωματεία τους, την οποία μάλιστα δεν έχει προσβάλει μέχρι στιγμής δικαστικά ο εργοδότης τους, δηλαδή το ΥΠΑΙΘ.

Υπενθυμίζουμε πως το δικαίωμα στην απεργία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και ως τέτοια μορφή ορίζεται και η απεργία - αποχή δημοσίων υπαλλήλων από συγκεκριμένα καθήκοντα».

Παράνομες οι κυρώσεις που επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ

Υπενθυμίζεται μάλιστα ότι «οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών και ΕΛΜΕ, που προχώρησαν στην παραπάνω μορφή απεργίας, είχαν προβεί σε όλες τις ενέργειες για την προκήρυξή της. Οι κυρώσεις που επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ είναι εξόφθαλμα παράνομες -ακόμα και με βάση το υπάρχον αντεργατικό νομοθετικό πλαίσιο που έχει επιβάλει η σημερινή και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις- και λειτουργούν εκδικητικά. Στην πράξη καταργούν το δικαίωμα των εργαζομένων να συμμετέχουν στις συλλογικές αποφάσεις των σωματείων τους».

Οι συγκεκριμένες διώξεις, σύμφωνα με το ΚΚΕ, «έρχονται ως συνέχεια των αφόρητων διοικητικών πιέσεων και των απειλών προς τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που συλλογικά μέσα από τους συλλόγους διδασκόντων τους αντιστέκονται με ενιαίο τρόπο στην εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών.

Μέσα από αλλεπάλληλες προσφυγές και διώξεις, όπως η προσφυγή τρεις φορές στα δικαστήρια ενάντια στις αποφάσεις των εκπαιδευτικών συνδικάτων, η κυβέρνηση προσπαθεί να επιβάλει την αντιεκπαιδευτική πολιτική που υποβαθμίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και κατηγοριοποιεί τα σχολεία».

Τέρμα στις απειλές και τις διώξεις

Εγκαλώντας το υπουργείο Παιδείας το ΚΚΕ το προτρέπει να ασχοληθεί με τα τεράστια προβλήματα της Εκπαίδευσης και να πάψει να απειλεί και να διώκει τους εκπαιδευτικούς. 

Συγκεκριμένα η Νίκη Κεραμέως ερωτάται εάν:

- «Θα ακυρώσει τις απαράδεκτες κυρώσεις προς τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις συλλογικές αποφάσεις των σωματείων και θα σταματήσει τις απειλές προς στους εκπαιδευτικούς που υλοποιούν τις αποφάσεις των σωματείων και των Ομοσπονδιών τους.

- Θα αποκαταστήσει όσους εκπαιδευτικούς έχουν υποστεί -με βάση τις διατάξεις του νόμου 4823/21- κυρώσεις (πάγωμα των ΜΚ και της υπηρεσιακής εξέλιξης)».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι πολύ σοβαρό θεραπεύουν οι τηγανητές πατάτες;

ΕΛΜΕΠΑ: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ3.jpg
Απόγνωση γονέων για απουσία παράλληλης στήριξης: Γιατί τέτοια αδιαφορία για τα παιδιά μας;
Τι μπορεί να συμβεί σε ένα παιδί, σε μία τάξη, σε ένα ολόκληρο σχολείο, στην περίπτωση που η ανάγκη του μαθητή για παράλληλη στήριξη δεν καλύπτεται;
Απόγνωση γονέων για απουσία παράλληλης στήριξης: Γιατί τέτοια αδιαφορία για τα παιδιά μας;