Κορονοϊός - Πέτσας: Ανοιχτό το ενδεχόμενο παράτασης του lockdown
Για το ενδεχόμενο παράτασης του lockdown σε περισσότερες από τρεις εβδομάδες με σκοπό την ανάσχεση της πανδημίας του κορονοϊού στην χώρα μίλησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας

«Είπατε εχθές ότι εάν δεν φτάσουμε στον αριθμό των 300-400 κρουσμάτων κορονοϊού δεν βγαίνουμε από το lockdown. Θα το διευκρινίσετε;» ρώτησε δημοσιογράφος τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.

Τα κριτήρια

Ο Στέλιος Πέτσας αναφέρθηκε στα κριτήρια που θα καθορίσουν την απόφαση για επέκταση ή λήξη του «κλειδώματος» στα τέλη Νοεμβρίου, όπως προβλέπεται με βάση την ισχύουσα απόφαση. «Τα κριτήρια είναι σύνθετα: είναι τα κρούσματα, είναι οι μονάδες εντατικής θεραπείας, η πίεση στο σύστημα υγείας, είναι πολλά τα κριτήρια» απάντησε.

Εξήγησε πως όταν «συμβιώναμε με τον ιό με 300-400 κρούσματα την ημέρα» δεν υπήρχε η ανάγκη lockdown. Πλέον με το σύστημα υγείας τόσο πιεσμένο και τα κρούσματα να πλησιάζουν τις 3.000, η ανάγκη ενός lockdown κρίνεται επιβεβλημένη μέχρι να βελτιωθεί η κατάσταση.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimia
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
Η κακοκαιρία που δοκιμάζει τις υποδομές των ΑΕΙ
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αυτονόητο: να γίνεται μάθημα με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, με ανθρώπινους όρους. Το σχολείο θέλει ανθρώπους, όχι καλώδια
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
rodafinos
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του
Η μεγαλύτερη απειλή δεν είναι η ΤΝ. Είναι να βγω στην αγορά εργασίας του 2030 με δεξιότητες του 2015 και νοοτροπία ότι «το πτυχίο φτάνει»
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του