Μαξίμου: «Σφάχτηκαν» στη σύσκεψη για το μεταναστευτικό - Παρενέβη ο Μητσοτάκης
Παρότι η κυβέρνηση θέλει να βγάλει προς τα έξω ότι επικρατεί καλό κλίμα ανάμεσα στα στελέχη της, κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς ξέσπασε  καβγάς την περασμένη εβδομάδα στην σύσκεψη για το μεταναστευτικό, σύμφωνα με πληροφορίες

Το περιστατικό συνέβη ανάμεσα στον υφυπουργό αρμόδιο για τον συντονισμό των υπηρεσιών και των υπουργείων, στρατηγό Αλκιβιάδη Στεφανή και τον νέο αρχηγό του Λιμενικού, ναύαρχο Θόδωρου Κλιάρη. 

Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης «Στίγμα» του δημοσιογράφου Γιώργου Παπαχρήστου στην εφημερίδα «Των Νέων», ο στρατηγός είχε μια κριτική θέση για την απόδοση του Λιμενικού στο μείζον θέμα της επιτήρησης των θαλάσσιων συνόρων, ο ναύαρχος Κλιάρης που τοποθέτησε στη θέση αυτή μόλις πριν από 40 μέρες αντέδρασε, λόγο τον λόγο, έκπληκτος ο Πρόεδρος Κυριάκος Μητσοτάκης είδε τον υφυπουργό να βγαίνει σχεδόν εκτός εαυτού και να απευθύνεται στον αρχηγό του Λιμενικού με αρκετά υποτιμητικό τόνο, δηλώνοντάς του περίπου ότι «είναι τυχερός που δεν υπηρετεί ακόμη» και πως, αν συνέβαινε αυτό, θα ζητούσε την αποπομπή του ναυάρχου Κλιάρη από το αξίωμα του αρχηγού του Λιμενικού Σώματος. 

Όπως επισημαίνουν «Τα Νέα», χρειάστηκε η παρέμβαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για να πέσουν οι τόνοι. 

Ο Αλκβιάδης Στεφανής

stefanis.png

Ο Θόδωρος Κλιάρης

kliaris.jpg

σχετικά άρθρα

Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Από μέρα σε μέρα η ανακοίνωση των διορισμών στην Ειδική Αγωγή - Παρακάτω ξανά θυμίζουμε τι ισχύει για τα σεμινάρια με βάση το νόμο
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης
Ανακοίνωση
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης