Warning message

Unable to retrieve https://www.facebook.com/tsiprasalexis/videos/461193201085487/ at this time, please check again later.
Thumbnail
Τι ανέφερε ο πρωθυπουργός κατά την ομιλία του στον "Δημόκριτο"

Η υποτίμηση των ελληνικών πανεπιστημίων, των ερευνητικών κέντρων, των επιστημόνων και των ερευνητών ήταν μια γενικευμένη τάση τα προηγούμενα χρόνια, η οποία "λέει" ότι εφόσον δεν μπορούμε να αναβαθμίσουμε το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο στα δημόσια ελληνικά πανεπιστήμια ας μην δουλέψουμε ή ας μην ψάξουμε να βρούμε πόρους για να τα ενισχύσουμε, αλλά ας επιτρέψουμε και τη δημιουργία ιδιωτικών, επισήμανε ο πρωθυπουργός.

Εξέφρασε την αντίθεση του με αυτή τη λογική και προσέθεσε: «Πιστεύω ότι και το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα -με όλα τα προβλήματα και τις παθογένειες που έχει και πρέπει να δουλέψουμε για να το διορθώσουμε- από το δημοτικό ως το λύκειο, αλλά και τα ελληνικά πανεπιστήμια, έχουν σημαντικές δυνατότητες τις οποίες μπορούμε να αξιοποιήσουμε».

Σημείωσε πως αντί να λέμε ευχολόγια κάθε φορά που συζητάμε για τους νέους που έφυγαν στο εξωτερικό, οφείλουμε τουλάχιστον να συνομολογήσουμε ότι πρέπει να αποτελέσει εθνικό στόχο και στρατηγική η Ελλάδα να ξεχωρίσει στους τομείς της καινοτομίας, της έρευνας και της νέας τεχνολογίας, όπως τα κατάφεραν, με σημαντικά αποτελέσματα, χώρες που ίσως είχαν μικρότερες δυνατότητες από την Ελλάδα.

«Το ποσοστό των δαπανών κάτω από το 1% του ΑΕΠ για την έρευνα υπήρχε και όταν δεν είχε μπει η χώρα στην κρίση, αλλά το μεγάλο όραμα στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ήταν να κάνουμε Ολυμπιακούς Αγώνες», επεσήμανε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: «Ενδεχομένως και αυτό είχε την αξία του, όμως θα πρέπει να αναρωτηθούμε όταν υπήρχε η δημοσιονομική δυνατότητα και το περιθώριο να επενδύσουν στη νέα γνώση, στις νέες τεχνολογίες, στην καινοτομία, στην έρευνα, αφού όλοι διαπιστώνουμε ότι αυτό είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας, γιατί δεν υπήρξε ποτέ η πολιτική βούληση;».

«Το κρίσιμο είναι να υπάρχει πάντοτε η πόρτα της επιστροφής ανοιχτή για κάθε επιστήμονα που για δικούς του λόγους επιλέγει να πάει στο εξωτερικό», υπογράμμισε ο Αλέξης Τσίπρας, στη διάρκεια της συζήτησης με νέους ερευνητές και επιστήμονες.

https://www.facebook.com/tsiprasalexis/videos/461193201085487/

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
Βασική προϋπόθεση είναι να δηλώσει με σαφήνεια ο υπάλληλος το φορέα εργασίας του και το ακριβές ωράριο απασχόλησης του, δεδομένου ότι η άδεια...
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
απθ
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
Επιλέχθηκε ανάμεσα σε 2.263 συμμετοχές απ' όλο τον κόσμο και οι περισσότεροι συντελεστές της είναι φοιτήτριες και φοιτητές του Τμήματος...
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
Κραυγή αγανάκτησης: Εργαζόμενες δεύτερης κατηγορίας οι αναπληρώτριες σε άδειες, επιδόματα, μητρότητα...
Αλήθεια, πρέπει οι αναπληρώτριες να υπολογίζουν τις ημερομηνίες που θα βολεύει περισσότερο για να κυοφορούν ή να παρθούν τώρα μέτρα για εξίσωση των...
Κραυγή αγανάκτησης: Εργαζόμενες δεύτερης κατηγορίας οι αναπληρώτριες σε άδειες, επιδόματα, μητρότητα...
aytismos_0.jpg
Μια διδακτική ιστορία: Έως τα 11 δεν μπορούσε να μιλήσει αλλά στα 37 είναι καθηγητής στο Κέμπριτζ
Ως παιδί, περνούσε τον περισσότερο χρόνο του με τη μητέρα του και σε λογοθεραπεία. Διαγνώστηκε με αυτισμό και η κατάσταση άλλαξε στα 18 του.
Μια διδακτική ιστορία: Έως τα 11 δεν μπορούσε να μιλήσει αλλά στα 37 είναι καθηγητής στο Κέμπριτζ