«Ζητωκραυγάζουμε για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, ο οποίος κάθε χρόνο γίνεται όλο και καλύτερος!», ανέφερε ο Μπαράκ Ομπάμα, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Κέντρο Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος»
Ο γνωστός Έλληνας μπασκετμπολίστας, ο οποίος αγωνίζεται στο NBA, κατακτά όλο και περισσότερους φίλους και θαυμαστές στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και φαίνεται πως ένας απ' αυτούς είναι και ο Μπαράκ Ομπάμα!
Οι δυο τους είχαν συναντηθεί πριν μερικούς μήνες, όταν η ομάδα οι Μπακς είχαν επισκεφθεί τον Αμερικανό πρόεδρο. Μάλιστα Αντετοκούνμπο και Ομπάμα είχαν προβεί και σε μια άτυπη... μονομαχία παλάμης!