Thumbnail
Τι ανέφερε ο υπουργός

«Το αρνητικό πειραματόζωο για την κρίση, που ήταν η Ελλάδα, μπορεί να αποδειχθεί πολιτικό εργαστήρι για τις αλλαγές στην Ευρώπη», υπογραμμίζει ο Νίκος Φίλης, στον απόηχο του αποτελέσματος του βρετανικού δημοψηφίσματος, σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. Ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σημειώνει ότι αν υπάρξει επιμονή της ΕΕ στο μοντέλο της λιτότητας και της ανεργίας, τότε το μέλλον της Ευρώπης είναι δυσοίωνο.

Αναφορικά με τη στάση που έχει προϊδεάσει το ΚΚΕ ότι θα κρατήσει απέναντι στην αλλαγή του εκλογικού νόμου από την κυβέρνηση, ο κ. Φίλης σημειώνει ότι πρόκειται για «μια ιστορική ευκαιρία να προχωρήσουμε σε ένα σταθερό βήμα για την απλή αναλογική», προσθέτοντας ότι «τα προσχήματα δεν πρέπει να επιστρατευθούν από τον χώρο της Αριστεράς».

   Ασκεί κριτική στον πρόεδρο της ΝΔ, αναφέροντας ότι ο νεοφιλελευθερισμός που πρεσβεύει είναι εις βάρος της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού. «Αυτή η πολιτική του κ. Μητσοτάκη δυσκολεύομαι να φανταστώ ότι μπορεί να κερδίσει την πλειοψηφία του ελληνικού λαού», σχολιάζει.

Ο υπουργός Παιδείας σημειώνει ότι «θέλουμε ένα σχολείο ποιότητας και ισότητας και όχι ένα σχολείο με μαθητές-πελάτες». Τονίζει επίσης ότι έχουν ληφθεί μέτρα για την εξασφάλιση των πιστώσεων, ώστε «να έχουμε φέτος από την πρώτη ημέρα του σχολικού έτους το αναγκαίο προσωπικό, πέρα από το μόνιμο και αναπληρωτές, περίπου 20 χιλιάδες αναπληρωτές».

Ενόψει του καθορισμού του Μεσοπρόθεσμου που αφορά στους προϋπολογισμούς του 2017 και του 2018, σημειώνει ότι μπορεί να υπάρξει μία μικρή αύξηση στις δαπάνες για την εκπαίδευση. Επισημαίνει ότι το Μεσοπρόθεσμο της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου προέβλεπε ότι το 2018 οι δαπάνες για την παιδεία θα "κατρακυλούσαν" στο 1,9% του ΑΕΠ (που ισοδυναμεί με περίπου 2 δισ. λιγότερα χρήματα), όταν ο προϋπολογισμός του 2016 είναι 4,9 δισ. ευρώ για την παιδεία.

Ο υπουργός, μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι είναι ώριμο και αναγκαίο να συζητήσουμε τις σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους, ότι ο προσδιορισμός των ρόλων τους είναι αναγκαίος και επωφελής και για τις δύο πλευρές και πως γι' αυτό χρειάζεται διάλογος ανάμεσα τους.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
Η σιωπηλή ευθύνη: Πώς μεταφέρεται το βάρος των σχολικών ατυχημάτων στους Διευθυντές
Οι Διευθυντές σχολείων επωμίζονται καθήκοντα μηχανικών και τεχνικών, σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που τους καθιστά υπεύθυνους για ό,τι δεν μπορούν να...
Η σιωπηλή ευθύνη: Πώς μεταφέρεται το βάρος των σχολικών ατυχημάτων στους Διευθυντές
aithousa.jpg
Ασύλληπτο! Διευθύντρια σχολείου χτύπησε εκπαιδευτικό παρουσία μαθητών αλλά και της Σχολικής Συμβούλου 
Εκπαιδευτικός δέχθηκε επίθεση από τη διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Ερέτριας
Ασύλληπτο! Διευθύντρια σχολείου χτύπησε εκπαιδευτικό παρουσία μαθητών αλλά και της Σχολικής Συμβούλου 
αχαρνες
Ένα σχολείο σε “προσωρινή εξορία”: Ένας χρόνος χωρίς λύση για το 6ο και 12ο Δημοτικό Αχαρνών
Φωνές από την τάξη και την αυλή: “Δεν ζητάμε προνόμια, ζητάμε σχολείο”
Ένα σχολείο σε “προσωρινή εξορία”: Ένας χρόνος χωρίς λύση για το 6ο και 12ο Δημοτικό Αχαρνών