«Η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα ζημιώνει τη χώρα» και «πρέπει να φύγει τώρα» δήλωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, με αφορμή το ζήτημα που δημιουργήθηκε με το ΔΝΤ και την εν εξελίξει διαπραγμάτευση για την αξιολόγηση του ελληνικού προγράμματος.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο usay.gr