Κατάληψη στο Υπουργείο Οικονομικών πραγματοποιεί από το πρωί το ΠΑΜΕ αναρτώντας στην πρόσοψη του κτιρίου ένα πανό κατά της κυβέρνησης.
«Αρκετά ματώσαμε – Αρκετά πληρώσαμε! Πάρε την υπόθεση στα χέρια σου λαέ! Μπλόκο στα νέα μέτρα και στα μνημόνια διαρκείας», αναφέρει το πανό