Πολιτική 0

Ευ. Βενιζέλος: Θα μείνω στη Βουλή γιατί είμαι χρήσιμος - Δεν θα περιμένω να με φωνάξουν για να σώσω την Πατρίδα

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
ΠΑΣΟΚ

Ενεργός θα παραμείνει στην πολιτική ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, όπως ξεκαθαρίζει μιλώντας στην εφημερίδα «Real News» εν όψει του συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ.

«Θα μείνω στη Βουλή γιατί θεωρώ ότι είναι χρήσιμη η παρουσία μου εκεί για λόγους που υπερβαίνουν τα κομματικά όρια του ΠΑΣΟΚ» προσθέτει, αναφερόμενος στο τι θα πράξει μετά την εκλογή νέου αρχηγού στο ΠΑΣΟΚ.

«Δεν πρόκειται να πάω σε καμία εξορία και να περιμένω να με φωνάξουν. Δεν θέλω να υποδυθώ τον Κινγκινάτο και να περιμένω να με φωνάξουν να σώσω την πατρίδα», τονίζει ο Ευ. Βενιζέλος.

Παράλληλα, εκτιμά ότι το μεγάλο πλεονέκτημα του σημερινού ΠΑΣΟΚ είναι ότι σμικρύνθηκε τόσο πολύ που μπορεί να μιλάει πλέον στο όνομα της αλήθειας και μόνο.

«Και κυρίως να μιλά στο όνομα μιας αντίληψης εθνικού συμφέροντος. Το κομματικό συμφέρον εξανεμίστηκε», καταλήγει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

Πηγή: Η ΑΥΓΗ - left.gr

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

πολιτική