Thumbnail
Νέα μεγάλη δημοσκόπηση της GPO, παρουσιάστηκε χτες στην εκπομπή "Ανατροπή" του Γιάννη Πρετεντέρη.

Νέα μεγάλη δημοσκόπηση της GPO, παρουσιάστηκε χτες στην εκπομπή "Ανατροπή" του Γιάννη Πρετεντέρη.

Για τον δήμο Αθήνας ο Γιώργος Καμίνης διατηρεί το προβάδισμα, ενώ τα στοιχεία δείχνουν "μάχη" για την δεύτερη θέση.

Συγκεκριμένα

Στην πρόθεση ψήφου, ο Γιώργος Καμίνης συγκεντρώνει ποσοστό 20,8%, και ακολουθούν ο Άρης Σπηλιωτόπουλος με 15%, ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης με 14,1%, ο Ηλίας Κασιδιάρης με 12,5%, ο Νικήτας Κακλαμάνης με 10,4%, ο Νίκος Σοφιανός με 8,3% και ο Βασίλης Καπερνάρος με 3,2%.

Στην περιφέρεια Αττικής, προηγείται ο Γιάννης Σγουρός με 23,1%, και ακολουθούν η Ρένα Δούρου με 17,8%, ο Γιώργος Κουμουτσάκος με 10,1%, ο Θάνος Παφίλης με 9,5%, ο Ηλίας Παναγιώταρος με 5,1%, ο Πέτρος Μαντούβαλος με 3%, ο Θάνος Τζήμερος με 2,7% και η Μαρία Γιαννακάκη με 1,8%.

Για το δήμο Θεσσαλονίκης, ο Γιάννης Μπουτάρης εξασφαλίζει άνετο προβάδισμα με ποσοστό 37% έναντι 21,2% του Σταύρου Καλαφάτη, και ακολουθούν ο Τριαντάφυλλος Μηταφίδης με 8,9%, ο Γιάννης Δελλής με 4%, ο Χάρης Παπαγεωργίου με 3,1% και ο Αρτέμης Ματθαιόπουλος με 3%.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη