Thumbnail
Με τα ποσοστά του 2009 ορίστηκε η διανομή του χρόνου και των χρηματοδοτήσεων

Με βασικό κριτήριο τα ποσοστά των ευρωεκλογών του 2009, θα οριστούν οι χρηματοδοτήσεις των κομμάτων και ο καταμερισμός του τηλεοπτικού χρόνου για φέτος.

Η Διακομματική Επιτροπή η οποία συνεδρίασε χθες στο υπουργείο εσωτερικών, αποφάσισε να διανείμει 7 εκ. ευρώ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 2009 και όχι με αυτά των βουλευτικών εκλογών του 2012.

Η «αλχημεία» η οποία τελικά ακολουθήθηκε ευνοεί το ΠΑΣΟΚ περισσότερο από όλα τα άλλα κόμματα καθώς, από το ποσό των 7 εκ. ευρώ, το 50% θα διανεμηθεί σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 2009 και το 10% με βάση τις βουλευτικές του 2012! Το υπόλοιπο 40% θα προκύψει μετά τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών.

Όσον αφορά τον τηλεοπτικό χρόνο το 40% καθορίζεται από τα ποσοστά του 2009 και το 40% του 2012.

Στην αρχική συζήτηση το ΚΚΕ ζήτησε να μοιραστεί ο τηλεοπτικός χρόνος εξ ίσου σε όλα τα κόμματα, πρόταση η οποία απορρίφθηκε από ΝΔ,  ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ.

Με βάση την απόφαση, τα κόμματα μπορούν να περιμένουν τα ακόλουθα ποσά (υπολογισμός του enet.gr):

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia