Πανελλαδικές 2023: Διαγωνισμός 60.000€ για προμήθεια απαιτούμενων εντύπων
Για αυτοκόλλητες ετικέτες και βιβλιοδεσία

Με σημερινό έγγραφο της Υπουργού Παιδείας αποφασίστηκε η έγκριση διενέργειας ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού άνω των ορίων σε ευρώ (€), με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά αποκλειστικά βάσει τιμής ανά τμήμα, για την επιλογή Αναδόχου/-ων για την προμήθεια των παρακάτω απαιτούμενων εντύπων, για τις ανάγκες των Πανελλαδικών Εξετάσεων σχολικού έτους 2022-2023:

α) Χάρτης Αυτοκόλλητος - Ετικέτες και β) Βιβλιοδεσία τόμων.

Επίσης αποφασίστηκε ο ορισμός της συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας του εν λόγω διαγωνισμού σε 48.360,00€ πλέον Φ.Π.Α. 24% ή 59.966,40€, συμπεριλαμβανομένων Φ.Π.Α. 24% και των δικαιωμάτων προαίρεσης της 7 Αναθέτουσας Αρχής. Η δαπάνη θα βαρύνει τις πιστώσεις του Τακτικού Προϋπολογισμού του Υ.ΠΑΙ.Θ., οικονομικού έτους 2023 και συγκεκριμένα του Λογαριασμού 6ου βαθμού (Α.Λ.Ε.) 2420905001, του Φορέα με Κωδ. Ταξινόμησης 1019-501-0000000 για τις Πανελλαδικές εξετάσεις και η έγκριση των τεχνικών προδιαγραφών για τη διενέργεια του εν λόγω διαγωνισμού, όπως αυτές αποτυπώνονται στο συνημμένο Παράρτημα Α΄, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Απόφασης.

Δείτε το έγγραφο

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia