panellinies panelladikes
Nick Paleologos / SOOC
«Yπερκαλύπτουμε τα απαιτούμενα μόρια, και απαιτούμε η πολιτική εξουσία να δείξει την ελάχιστη ευαισθησία και κατανόηση, να λάβει υπόψη της τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες που κληθήκαμε να δουλέψουμε και να μας ανταμείψει επάξια» σημειώνει ο υποψήφιος

Παιδιά που σε μία χρονιά - τη δεύτερη κατά σειρά - πανδημίας κατάφεραν να συγκεντρώσουν πολλές χιλιάδες μόρια στις φετινές Πανελλαδικές, με κλειστά σχολεία, με τηλεκπαίδευση, με πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα που δεν διδάσκονται στο σχολεία κι όμως, αντεπεξήλθαν στις απαιτήσεις των εξετάσεων και συγκέντρωσαν ικανό αριθμό μορίων για να περάσουν στη σχολή που επιθυμούν. 

Αυτά, μέχρι τη στιγμή που το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να κόψει δεκάδες χιλιάδες υποψηφίων από τα Πανεπιστήμια, εφαρμόζοντας την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Το alfavita.gr λαμβάνει καθημερινά και αναδημοσιεύει επιστολές υποψηφίων που χάνουν τη σχολή πρώτης επιλογής τους για... ούτε ένα μόριο, γεγονός που τους αναγκάζει να επιλέξουν ένα τμήμα που δεν επιθυμούν ή οδηγεί τις οικογένειές τους στην οικονομική ασφυξία προκειμένου να μπορέσουν να σπουδάσουν σε ένα τμήμα μακριά από τον τόπο κατοικίας τους ή και σε κάποιο ιδιωτικό ίδρυμα. 

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή που απευθύνει στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, απόφοιτος του Μουσικού Σχολείου Άρτας, ο οποίος χάνει τη σχολή που τον ενδιαφέρει επειδή στο ειδικό μάθημα έγραψε 0,5 λιγότερο από την ορισμένη ΕΒΕ.

Η επιστολή

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Διαβάζοντας την απαντητική σας επιστολή ένιωσα προσβεβλημένος και απαξιωμένος. Συγκαταλέγομαι κι εγώ στην κατηγορία των μαθητών που ενώ έχουν συμπληρώσει τα απαιτούμενα μόρια της επιθυμητής σχολής δεν μπορούν να εισαχθούν σε αυτή εξαιτίας της ΕΒΕ (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής) στα ειδικά μαθήματα.

Προσωπικά δεν μπορώ να εισαχθώ στη σχολή για 0,5 λιγότερο στο ειδικό μάθημα «Μουσική Γνώση και Αντίληψη».

Κυρία Υπουργέ σας μιλούμε εμείς οι μαθητές που κληθήκαμε με κλειστά ωδεία να διδαχτούμε μαθήματα που από τη φύση τους δεν μπορούν να διδαχθούν διαδικτυακά. Που παρόλες τις αντίξοες συνθήκες καταφέραμε να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας και να φτάσουμε τα απαιτούμενα μόρια.

Σας μιλούμε εμείς οι μαθητές που γνωρίζουμε ότι τα πανεπιστήμια όρισαν την ΕΒΕ σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες του υπουργείου. Όπως γνωρίζουμε επίσης ότι τα ακαδημαϊκά ιδρύματα έχουν ανάγκη κάλυψης των θέσεων των εισακτέων. 

Σας μιλούμε εμείς οι μαθητές που δεν επιθυμούμε να γίνουμε μπαλάκι στο ρινγκ των κομματικών αντιπαραθέσεων. Εμείς, που μαζί με τους γονείς μας ματώσαμε να φτάσουμε ως εδώ, και δεν αξιώνουμε μια θέση στο δημόσιο ελληνικό πανεπιστήμιο με 1.000 ή 2.000 μόρια. Αντιθέτως, υπερκαλύπτουμε τα απαιτούμενα μόρια, και απαιτούμε η πολιτική εξουσία να δείξει την ελάχιστη ευαισθησία και κατανόηση, να λάβει υπόψη της τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες που κληθήκαμε να δουλέψουμε και να μας ανταμείψει επάξια.

Για όλους τους παραπάνω λόγους σας ζητούμε να επανεξεταστεί το θέμα σε συνεργασία με τα πανεπιστήμια.

Με εκτίμηση

Σωτήρης Λάμπρης

Απόφοιτος Μουσικού Σχολείου Άρτας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημιο κρητης
Παν. Κρήτης: Επίσκεψη του Earth Commons Institute for the Environment and Sustainability του Πανεπιστημίου Georgetown
Επισκέφτηκαν το Πανεπιστήμιο Κρήτης στο πλαίσιο της συνεργασίας για την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων για το περιβάλλον
Παν. Κρήτης: Επίσκεψη του Earth Commons Institute for the Environment and Sustainability του Πανεπιστημίου Georgetown