Πανελλαδικές εξετάσεις
«Το υπουργείο Παιδείας ζει και αναπνέει για την ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων...Όλα αυτά, για να υλοποιηθούν με τον ασφαλέστερο και πιο ακριβοδίκαιο τρόπο, απαιτούν την ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ»

Από την 14η Ιουνίου 2021 το υπουργείο Παιδείας ζει και αναπνέει (ΚΑΜΙΑ εκ των προηγούμενων λέξεων δεν είναι υπερβολή) για την ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Βεβαίως αναφέρομαι στην από την 14η Ιουνίου έναρξη των Πανελλαδικών και δεν μνημονεύω όλες τις προηγούμενες δράσεις, που είναι πολλές κι έχουν υλοποιηθεί σε βάθος χρόνου, προαπαιτούμενες  για την οργάνωση αυτών.

Όταν αναφερόμαστε στην ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων εννοούμε:

-Την  προσέλευση των μαθητών στα εξεταστικά κέντρα

-Την εντός των χρονικών ορίων παραλαβή των θεμάτων

-Την επιλογή θεμάτων που δε θα δημιουργούν προβλήματα στους μαθητές ούτε και στις επιστημονικές ομάδες

-Την ομαλή διεξαγωγή των γραπτών και προφορικών εξετάσεων κάθε μαθήματος τόσο στα εξεταστικά όσο και στα βαθμολογικά κέντρα αντίστοιχα

-Τη συγκέντρωση των γραπτών όλων των μαθημάτων  σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τα εξεταστικά της κέντρα

-Την ασφαλή αποστολή των γραπτών στα βαθμολογικά κέντρα

-Τη βαθμολόγηση των γραπτών

-Την ολοκλήρωση της βαθμολογίας κάθε μαθήματος

-Την αποστολή των αποκομμάτων στις επιμέρους σχολικές μονάδες

-Την αποστολή των γραπτών στις ΔΔΕ

Όλα αυτά, για να υλοποιηθούν με τον ασφαλέστερο και πιο ακριβοδίκαιο τρόπο, απαιτούν την ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ (επίσης οι λέξεις δεν είναι υπερβολικές) ποιων; Ασφαλώς των συμμετεχόντων στα προαναφερθέντα και σε άλλα πολλά που δεν έχουν αποτυπωθεί στην παρούσα δημοσίευση. Και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. 

Αυτοί που κάθε χρόνο υπερβάλλουν εαυτούς κάτω από άθλιες συνθήκες εργασίας, για να φέρουν σε πέρας, κατά το δυνατόν καλύτερο τρόπο, τη διεξαγωγή και την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Και επειδή πολλοί κακόβουλοι, ανίδεοι και εμπαθείς με απύθμενο θράσος και κακεντρέχεια μπορεί να επικαλεστούν την επιπλέον αμοιβή των συμμετεχόντων σε αυτή τη διαδικασία, θα πρέπει να τους ενημερώσουμε ότι οι επιπλέον απολαβές, αν αναχθούν ανά ώρα εργασίας, είναι κατά πολύ υποδεέστερες από εκείνες του ανειδίκευτου εργάτη.

Και βεβαίως αυτά που αναφέρω, ενώ είναι γνωστά σε μέρος του εκπαιδευτικού κόσμου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για την υπόλοιπη ελληνική κοινωνία είναι δυστυχώς παντελώς αδιάφορα. Το μόνον που ενδιαφέρει την κοινωνία είναι η ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας αυτής.
Δυστυχώς όμως και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας περί άλλων είναι λαλίστατη και περί άλλων τυρβάζει.  Είναι λαλίστατη στο να κουνά το δάκτυλο στην εκπαιδευτική κοινότητα, εάν τυχόν αυτή  θελήσει να εναντιωθεί στις αποφάσεις της. Είναι λαλίστατη στο να προβαίνει σε εξώδικα και να το επικοινωνεί καταλλήλως.

Είναι η νομικός του υπουργείου παιδείας με την επικοινωνιακή της ομάδα ικανή να ασχολείται με τις εξορμήσεις της στις σχολικές μονάδες ανά την Ελλάδα, «ανά τας ρύμας και τας αγυιάς».

Δεν την εξυπηρετεί μάλλον να ασχοληθεί και να επικοινωνήσει όχι τα του εαυτού της- έχουμε κουραστεί να ασχολούμαστε με τη διαφήμισή της-  αλλά των απλών εκπαιδευτικών το μεγάλο, σοβαρό, ουσιαστικό και  καίριο έργο κατά τη διάρκεια οργάνωσης και διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων. 
Γιατί να επικοινωνήσει τα των εκπαιδευτικών; Ποιος ο λόγος; Αν διαφημίσει τα των εκπαιδευτικών, πώς θα εμφανιστεί ως μεσσίας για να σώσει τα κακώς κείμενα  της εκπαίδευσης;

Δεν τη συμφέρει να επικοινωνήσει τις άθλιες συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών στα βαθμολογικά κέντρα. 

Είναι αμφίβολο αν έχει γνώση ή εν πάσει περιπτώσει αν  έχει ενημερωθεί ότι όταν οι σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανέστειλαν τη λειτουργία τους λόγω καύσωνα, οι βαθμολογητές και όλο το προσωπικό των βαθμολογικών κέντρων, από τον πρόεδρο μέχρι και το προσωπικό καθαριότητας,  αναλωνόταν στην υποστήριξη και στην ομαλή εξέλιξη της διαδικασίας.

Γνωρίζει άραγε ότι οι εκπαιδευτικοί εργάζονται σε αίθουσες θερμοκήπια;

Γνωρίζει ότι τα βαθμολογικά κέντρα είναι ανοικτά όλη την ημέρα και οι εκπαιδευτικοί εργάζονται όλη την ημέρα για να προχωρήσει η βαθμολόγηση; Δηλαδή εργάζονται υπό θερμοκρασίες έως και 41οC; Και συμβαίνει τούτο, διότι όλοι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί,  διακατεχόμενοι από αίσθημα ευθύνης,  θέλουν να προχωρήσουν και να ολοκληρώσουν τη βαθμολόγηση, αφού ποτέ μα ποτέ το υπουργείο παιδείας δεν προγραμματίζει και δεν ενημερώνει εγκαίρως την ημερομηνία ολοκλήρωσης της βαθμολόγησης. Είναι δεδομένο ότι για το υπουργείο παιδείας η λέξη προγραμματισμός ταυτίζεται με την έννοια του ανέκδοτου.

Γνωρίζει ότι δεν υπάρχει κλιματισμός στους χώρους εργασίας, δηλαδή στις αίθουσες διδασκαλίας, που όλες είναι ηλιόλουστες από το ανατολή μέχρι τη δύση του ηλίου; Και σε αυτές τις συνθήκες όλοι οι αποτελούντες το βαθμολογικό κέντρο υπερβάλλουν εαυτόν ούτως ώστε να είναι ακριβοδίκαιοι, προσεκτικοί, ήρεμοι και ψύχραιμοι;

Τα γνωρίζει όλα  αυτά η λαλίστατη νομικός; Άραγε οι παροικούντες και οι εργαζόμενοι σε όλες τις άλλες δομές του υπουργείου παιδείας με αντίστοιχης ευθύνης υποχρεώσεις εργάζονται χωρίς κλιματισμό; Υπάρχει άραγε χώρος γραφείου δημόσιας ή ιδιωτικής εταιρίας ή οργανισμού, όπου οι εργαζόμενοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους χωρίς κλιματισμό σε αυτές τις συνθήκες του καύσωνα ολόκληρη την ημέρα;

Ας ασχοληθεί η πολιτική προϊσταμένη και με αυτά τα «ευτελή» θέματα! Ας την ενημερώσει η επικοινωνιακή της ομάδα ότι πέρα από της δημόσιες σχέσεις και τη δημιουργία πειραματικών και πρότυπων σχολικών μονάδων, πέρα από τις προσφυγές στη δικαιοσύνη για να ακυρώσει οποιαδήποτε συνδικαλιστική δράση (θετική ή αρνητική), πρέπει να ασχοληθεί « εν τοις πράγμασιν» και όχι επικοινωνιακά με απλά αλλά ουσιαστικά θέματα! Καλό είναι να κατακτήσουμε το φεγγάρι, κυρία Κεραμέως, αλλά πρώτα πρέπει να ζήσουμε και να εργαστούμε αξιοπρεπώς, κάτι που δυστυχώς δεν το έχετε κατανοήσει. Τα ανωτέρω ίσως ηχούν στα αυτιά σας και φαίνονται στα μάτια σας ως σκληρή αντιπολίτευση.

Όχι, είναι η απλή, καθαρή και ουσιαστική λογική με την οποία ταυτίζεται το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Καλό θα ήταν  να βγείτε από τη γυάλα σας και να πλησιάσετε στην πραγματική κοινωνία των εκπαιδευτικών και όχι στην κοινωνία που φαντάζει ιδανική στα μάτια σας πεπεισμένη ότι όλα τα διαχειρίζεστε επιτυχώς, διότι οι δημοσκοπήσεις σάς θεωρούν «μοναδική» στην άσκηση της πολιτικής. Σας το λέω εντίμως, κάνετε ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pada.jpg
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
Δείτε αναλυτικά τα νέα έργα που προβλέπονται για το ΠΑΔΑ
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
απα
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι οι διευθυντές ή εκπαιδευτικοί έχουν κερδίσει κάποια αναδρομική διεκδίκηση ή τους προσφέρουν δωροεπιταγές
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Κίμπερλι Γκιλφόιλ
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»
 Είχε αποκαλέσει τους Έλληνες «τεμπέληδες» που εξαρτώνται υπερβολικά από την κυβέρνηση τους, προσθέτοντας ότι «συνταξιοδοτούνται πολύ νωρίς» και ότι...
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»