Πανελλαδικές - ΕΠΑΛ: Το ΦΕΚ με την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων
Πανελλήνιες 2020-21: Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της γ λυκείου Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2020-2021

Με απόφαση της υφυπουργού Παιδείας κ.Σοφίας Ζαχαράκη καθορίστηκε η διδακτέα-εξεταστέα ύλη στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2020-2021.

Η απόφαση αφορά όλους τους υποψηφίους μαθητές και απόφοιτους που έχουν σκοπό να δηλώσουν συμμετοχής στις  επόμενες πανελλαδικές 2020 - 2021 με το νέο σύστημα που αναμένεται να ισχύσει από τη νέα χρονιά για την εισαγωγή στα ΑΕΙ.

Οι δηλώσεις συμμετοχής υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων αναμένονται λίγο πριν την λήξη του έτους. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, μόνο οι μαθητές θα κληθούν να υποβάλλουν αρχικά αίτηση δήλωση συμμετοχής στις πανελλαδικές 2021 και θα ακολουθήσουν σε δεύτερο χρόνο και οι απόφοιτοι.

 

Δείτε το ΦΕΚ

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
καρτα
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
Αντιδράσεις για την προπληρωμένη κάρτα ανεργίας: Ο Σύλλογος Αθηνών ζητά κατάργηση και αύξηση επιδόματος
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia