Thumbnail
Εγκύκλιος της Υπουργού Παιδείας κ.Νίκης Κεραμέως με οδηγίες για τις εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία από τα ΕΠΑΛ

Για την εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αναφέρονται στο Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) και με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), εφαρμόζονται οι διατάξεις της με αρ.πρωτ. Φ.151/24463/β6/2009 (ΦΕΚ 422 Β’) Κ.Υ.Α. , όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, οι διατάξεις των με αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄), Φ.151/2996/Β6/13-1-2010 (ΦΕΚ 55 Β’), και Φ.153/79899/Α5/21-05-2019 Υπουργικών Αποφάσεων όπως και την με αριθμ. Φ.251/ 60473 /Α5/21-5-2020 «Τρόπος διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών ή προφορικών» ΚΥΑ. Με την παρούσα εγκύκλιο θεωρούμε σκόπιμο να περιγράψουμε με σύντομο τρόπο τις βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων υποψηφίων και να επισημάνουμε ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης.


Οι προαναφερόμενες διατάξεις που προβλέπουν τον τρόπο και τη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν εφαρμογή για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ όσον αφορά στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και στα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Παρακαλούμε τους Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν με δική τους ευθύνη ώστε να δοθεί αντίγραφο της παρούσας εγκυκλίου σε όλους τους Προέδρους των επιτροπών εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προκειμένου να ενημερώσουν με ευθύνη τους όλα τα μέλη των επιτροπών αυτών για την πιστή εφαρμογή της.


Για την αποφυγή οποιασδήποτε σύγχυσης διευκρινίζεται ότι η αναφερόμενη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αφορά μόνο στον τρόπο πανελλαδικής εξέτασης των υποψηφίων των ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην εξέταση των παραπάνω υποψηφίων στα ειδικά μαθήματα και δεν συνδέεται με κανένα τρόπο με τις διατάξεις που αφορούν στην εισαγωγή των υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για τους οποίους ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156 Α΄).

Δείτε όλη την εγκύκλιο

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Τι φανερώνουν οι πρώτες ενδείξεις για την πορεία των βάσεων

Λάθος στα θέματα Φυσικής στις Πανελλήνιες 2025 (πάλι!)

Τα θέματα και οι λύσεις των Πανελληνίων εξετάσεων

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

διαγωνισμος ασεπ εξεταζόμενοι
2ος Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Όλες οι ερωτήσεις Μητρώου έγιναν Τεστ Προσομοίωσης
Αλλάζουν τα πάντα στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ - Με χρονόμετρο οι εξετάσεις, απαντάτε 4 ερωτήσεις το λεπτό - Σας δίνουμε το 1ο Τεστ προσομοίωσης με το...
2ος Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Όλες οι ερωτήσεις Μητρώου έγιναν Τεστ Προσομοίωσης
πανελ
Καμπανάκι από τεχνολόγους εκπαιδευτικούς: Λανθασμένο θέμα στις Πανελλαδικές λόγω παρωχημένων βιβλίων
Πανελλαδικές με λάθη - ΕΤΕ: «Ελλιπές το θέμα στις Ηλεκτρικές Μηχανές» – Στο στόχαστρο τα Βιβλία του 2000
Καμπανάκι από τεχνολόγους εκπαιδευτικούς: Λανθασμένο θέμα στις Πανελλαδικές λόγω παρωχημένων βιβλίων
me-ti-valitsa-stous-omous-109031-mathites_5.jpg
Έκπτωση στα εισιτήρια ζητά η Π.Ε.Α.Δ. για τις μετακινήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Η Π.Ε.Α.Δ. ζητά από τα Υπουργεία και τις μεταφορικές εταιρείες να στηρίξουν εμπράκτως τους εκπαιδευτικούς με μειωμένο κόστος μετακίνησης προς τον...
Έκπτωση στα εισιτήρια ζητά η Π.Ε.Α.Δ. για τις μετακινήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών