Thumbnail
Εγκύκλιος της Υπουργού Παιδείας κ.Νίκης Κεραμέως με οδηγίες για τις εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία από τα ΕΠΑΛ

Για την εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αναφέρονται στο Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) και με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), εφαρμόζονται οι διατάξεις της με αρ.πρωτ. Φ.151/24463/β6/2009 (ΦΕΚ 422 Β’) Κ.Υ.Α. , όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, οι διατάξεις των με αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄), Φ.151/2996/Β6/13-1-2010 (ΦΕΚ 55 Β’), και Φ.153/79899/Α5/21-05-2019 Υπουργικών Αποφάσεων όπως και την με αριθμ. Φ.251/ 60473 /Α5/21-5-2020 «Τρόπος διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών ή προφορικών» ΚΥΑ. Με την παρούσα εγκύκλιο θεωρούμε σκόπιμο να περιγράψουμε με σύντομο τρόπο τις βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων υποψηφίων και να επισημάνουμε ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης.


Οι προαναφερόμενες διατάξεις που προβλέπουν τον τρόπο και τη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν εφαρμογή για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ όσον αφορά στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και στα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Παρακαλούμε τους Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν με δική τους ευθύνη ώστε να δοθεί αντίγραφο της παρούσας εγκυκλίου σε όλους τους Προέδρους των επιτροπών εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προκειμένου να ενημερώσουν με ευθύνη τους όλα τα μέλη των επιτροπών αυτών για την πιστή εφαρμογή της.


Για την αποφυγή οποιασδήποτε σύγχυσης διευκρινίζεται ότι η αναφερόμενη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αφορά μόνο στον τρόπο πανελλαδικής εξέτασης των υποψηφίων των ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην εξέταση των παραπάνω υποψηφίων στα ειδικά μαθήματα και δεν συνδέεται με κανένα τρόπο με τις διατάξεις που αφορούν στην εισαγωγή των υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για τους οποίους ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156 Α΄).

Δείτε όλη την εγκύκλιο

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εστιατόριο
Τέσσερα ελληνικά “διαμάντια” στη λίστα των 1.000 κορυφαίων εστιατορίων του κόσμου
Δύο στην Αθήνα, ένα στην Κέρκυρα και ένα στον Πειραιά – Ποιοι σεφ και ποια εστιατόρια ξεχώρισαν στη φετινή La Liste
Τέσσερα ελληνικά “διαμάντια” στη λίστα των 1.000 κορυφαίων εστιατορίων του κόσμου
προσα
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στην Εύβοια για το πρόγραμμα «ΠΥΞΙΔΑ» και τις απευθείας αναθέσεις σε ιδιώτες
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για το κόστος και τον ρόλο ιδιωτών στον επαγγελματικό προσανατολισμό
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στην Εύβοια για το πρόγραμμα «ΠΥΞΙΔΑ» και τις απευθείας αναθέσεις σε ιδιώτες
τα χρήματα της σύνταξης κρατάει συνταξιούχος
Συναγερμός από τον ΟΟΣΑ: Η Ελλάδα μπροστά σε «δημογραφική καταιγίδα» και αλλαγές στη συνταξιοδότηση
Γήρανση πληθυσμού, συρρίκνωση εργατικού δυναμικού και μεγαλύτερα όρια ηλικίας – Τι αποκαλύπτει η νέα έκθεση
Συναγερμός από τον ΟΟΣΑ: Η Ελλάδα μπροστά σε «δημογραφική καταιγίδα» και αλλαγές στη συνταξιοδότηση