Κορόνα(ιός) ή γράμματα;
Με αφορμή επιστολές που στέλνουν συνομήλικοι μου αναφορικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις,  θα ήθελα να εξωτερικευσω τις δικές μου σκέψεις για αυτό το θέμα και ταυτόχρονα θα ευχαριστήσω το Alfavita που δίνει την ευκαιρία σε νέους να εκφράσουν τους προβληματισμούς και τα αιτηματα τους

Παγκοσμίως, οι άνθρωποι καλούνται να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες,  στον εγκλεισμό ,στην τηλεργασία ακόμη και στην ανεργία (!). 

Εμείς οι μαθητές της Τρίτης Λυκείου αναγκαζόμαστε για δεύτερη φορά (σε ενα χρόνο )προσαρμοστούμε μετά την αλλαγή του τρόπου εισαγωγής στα Πανεπιστήμια (και την κατάργηση των λατινικών από τις ανθρωπιστικές επιστήμες ).

Αντιλαμβάνομαι πως στη δίνη των καιρών,  το ζήτημα είναι ήσσονος σημασίας και προέχει η υγεία του πλήθους. Έχετε ως πολιτεία μεριμνήσει για τις άλλες κατηγορίες εργαζόμενων, όμως για τους μαθητές που είναι "οι πιο σκληρά εργαζόμενοι " ποιος θα  φροντίσει; 

Εμφανίζεστε σε εκπομπές ανελλιπώς και μας προτρέπετε να διαβάσουμε όμως ποιος εγγυάται ότι δεν καταναλώνουμε ενέργεια σε ύλη που πιθανόν θα είναι μη εξεταστέα ;

Εθελοτυφλείτε : σύστημα τηλεκπαιδευσης ΔΕΝ λειτουργεί εύρυθμα.  Οι εκπαιδευτικοί , οι περισσότεροι μεγάλης ηλικίας δεν είχαν ποτέ εμπειρία με τέτοια μέσα και γίνονται θύματα της δικής σας πολιτικής αλλά και χλευασμού από τους μαθητές. 

Διευρύνονται οι ανισότητες μεταξύ των μαθητών και καθίσταται η εκπαίδευση και τα αγαθά που προσφέρει δυνατή για λίγους και εκλεκτούς. 

Αποφάσισα να συμμετάσχω στις εισαγωγικές εξετάσεις για να βελτιώσω τους όρους ζωής για τους συμπολίτες μου,  να μαχομαι για την αδικία (Ξέρω , αρκετά ουτοπιστικό).Σε μια όμως κοινωνία που μάχεται τους ίδιους τους πολίτες, τα συστατικά της στοιχεία πως οφείλουμε να ενεργήσουμε ;

Ως μαθήτρια σας ζητώ λοιπόν,  κ.Υπουργέ Παιδείας να ανακοινώσετε πριν το Πάσχα την εξεταστέα ύλη ώστε να δοθει τελος στην αγωνία χιλιάδων άλλων συνομηλίκων  και των γονιών τους και ακόμη να απευθύνω μια έκκληση στους πολιτικούς : θα πρέπει ο τομέας της Παιδείας να παψει να συνιστά υπουργείο  · να στελεχωθεί από εκπαιδευτικούς και διανοούμενους που θα στοχεύουν να διαμορφώνουν προσωπικότητες με κριτική σκέψη και οξύνοια και όχι από ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ που δεν έχουν γνώσεις στο αντικείμενο .

Υ.Γ Θαρθει καιρός που θ' αλλάξουν τα πράγματα ! Καλή δύναμη παιδιά !

Δυνάμει ευτυχισμένη και φοιτήτρια 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοι
Καταγγελία για παρεμβάσεις γονέων και εκφοβισμό εκπαιδευτικού σε ιδιωτικό σχολείο
Σύμφωνα με καταγγελία που δημοσίευσε η ΟΙΕΛΕ, εκπαιδευτικός δέχθηκε απειλές και εκφοβιστικές παρεμβάσεις - Γίνεται λόγος ακόμη και για γονέα που...
Καταγγελία για παρεμβάσεις γονέων και εκφοβισμό εκπαιδευτικού σε ιδιωτικό σχολείο
ptyxia_shutterstock_98186429.jpg
Μαθητής του 4ου Γυμνασίου Λάρισας κατακτά την κορυφή στον διαγωνισμό Bebras 2025-2026
Σε επίπεδο σχολικής μονάδας, οι μαθητές Μακρή Φωτεινή, Κούτρας Μιχάλης και Ιωνά Γεωργία διακρίθηκαν με τη δεύτερη θέση μεταξύ των 60 συμμετεχόντων,...
Μαθητής του 4ου Γυμνασίου Λάρισας κατακτά την κορυφή στον διαγωνισμό Bebras 2025-2026
15ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΥΨΕΛΗΣ
Κυψέλη: Δίωξη για δύο κακουργήματα και ένα πλημμέλημα στη 16χρονη που μαχαίρωσε μαθήτρια
Ποινική δίωξη στην 16χρονη που χτες μαχαίρωσε συμμαθήτρια της σε σχολείο της Κυψέλης
Κυψέλη: Δίωξη για δύο κακουργήματα και ένα πλημμέλημα στη 16χρονη που μαχαίρωσε μαθήτρια
ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΜΠΛΟΚΑ
Χυδαίο σχόλιο υποψήφιου ευρωβουλευτή της ΝΔ για τα μπλόκα των αγροτών: «Μήπως ήρθε η ώρα να ξεφουσκώσουμε κανένα λάστιχο»
Οι αγροτικές κινητοποιήσεις δεν αποτελούν επικοινωνιακό τέχνασμα, αλλά κραυγή αγωνίας ανθρώπων που βλέπουν το εισόδημά τους να καταρρέει. Σε αυτό το...
Χυδαίο σχόλιο υποψήφιου ευρωβουλευτή της ΝΔ για τα μπλόκα των αγροτών: «Μήπως ήρθε η ώρα να ξεφουσκώσουμε κανένα λάστιχο»