Πανελλαδικές - Πρόταση για διαδικτυακή ψηφοφορία
Επιστολή-πρόταση μαθητή της Γ΄Λυκείου

Χαιρετώ κυρίως τους μαθητές της Γ λυκείου και όσους άλλους διαβάζεται αυτή την στιγμή αυτό το γράμμα.

Είμαι μαθητής και εγώ της Γ λυκείου και έχω σκοπό να πετύχω. Ξέρω ότι οι καταστάσεις που ζούμε δεν μας επιτρέπουν την ομαλή μας μετάβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης γνωρίζω και συμμερίζομαι την αγωνία των υποψηφίων σχετικά με την εξεταστέα ύλη σχετικά με το άγχος για το πότε θα διεξαχθούν οι πανελλήνιες εξετάσεις. Ωστόσο δεν είναι αυτός σκοπιές του μηνύματος μου. 

Εγώ προσωπικά θα ήθελα να προτείνω σε όλους τους μαθητές εκεί έξω της γενιάς του 2002 αν θα ήθελαν να αναλάβουμε δράση μέσα από τα σπίτια μας βέβαια. Θα ήθελα αν γίνεται σε αυτό να είμαστε όλοι μαζί ίσως μια ψηφοφορία στο avazz να μας δώσει την δυνατότητα να αποκτήσουμε την δική μας φωνή σε αυτή την δύσκολη κατάσταση. Γιατί λοιπόν η εισαγωγή μας να μην γίνει σύμφωνα με το σύστημα της Γαλλίας που θα ισχύσει φέτος. Είμαστε μαζί σε όλα και προτείνω την ψηφοφορία και την συμμετοχή όλων των μαθητών σε αυτή.

Σας ευχαριστώ και ελπίζω να συμμετάσχετε στην προσπάθεια αυτή.

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Θ. Θεοδουλίδης
Θ. Θεοδουλίδης (Πρύτανης Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας) στο alfavita.gr: «Επενδύουμε στη γνώση αιχμής, στη σύνδεση με την αγορά εργασίας και στην παραγωγή πράσινης και ψηφιακής καινοτομίας»
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2030: Η Δίκαιη Μετάβαση ξεκινά από την πανεπιστημιούπολη – Η συνέντευξη του Πρύτανη Θεόδωρου Θεοδουλίδη στο...
Θ. Θεοδουλίδης (Πρύτανης Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας) στο alfavita.gr: «Επενδύουμε στη γνώση αιχμής, στη σύνδεση με την αγορά εργασίας και στην παραγωγή πράσινης και ψηφιακής καινοτομίας»
Ζαχαράκη Παπαϊωάννου Βουλή
Νίκος Παπαϊωάννου στη Βουλή: «Το Πανεπιστήμιο δεν είναι χώρος ακτιβισμού, τέλος οι ανώνυμοι»
«Κανένα μέλος ΔΕΠ δεν είναι καταδότης» - Σφοδρή αντιπαράθεση στη Βουλή για διαγραφές φοιτητών, καταλήψεις και το νέο πειθαρχικό στα ΑΕΙ
Νίκος Παπαϊωάννου στη Βουλή: «Το Πανεπιστήμιο δεν είναι χώρος ακτιβισμού, τέλος οι ανώνυμοι»