«Αγαπητή κα Κεραμέως, γράφω για να σάς υπενθυμίσω τα "βάσανα" ενός μαθητή»
«Η εκπαίδευση είναι ένα αγαθό που κανένας άνθρωπος ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης και κοινωνικής προέλευσης δεν μπορεί να στερηθεί», σημειώνει στην επιστολή ένας ακόμα μαθητής

Αγαπητή κυρία Κεραμέως,

Ως μαθητής της Γ Λυκείου επιθυμώ να γράψω αυτή την επιστολή για να σας υπενθυμίσω τα "βάσανα" που ένας μαθητής οφείλει να υπομείνει για να καταφέρει να εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (προφανώς αν ανήκει στα λαϊκά ή στα μεσαία στρώματα διότι αν ανήκει στα ανώτερα χωρίς καμία προσπάθεια ,παρά μόνο με την "τσέπη" των δικών του ,έχει την δυνατότητα να εισαχθεί σε κάποιο κολλέγιο,τα οποία πλέον με δικιά σας νομοθετική ρύθμιση εχουν ισοτιμηθεί με τα ΑΕΙ.

Αρχικά εγώ και περίπου 100.000 μαθητές αυτή τη στιγμή αγωνιούμε καθώς "δεν ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει".Βλέπετε Κυρία Κεραμέως κάθε μέρα μαθαίνουμε και μια νέα πληροφορία για το τι θα συμβεί τελικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις.Την μια μέρα ακούμε ότι οι πανελλήνιες θα διεξαχθούν κανονικά στην ώρα τους χωρίς κάποια μείωση της ύλης, την άλλη το ίδιο με μια μικρή μείωση,άλλοτε πάλι γίνεται λόγος ότι οι πανελλήνιες θα διεξαχθούν τον Ιούλιο,άλλοτε τον Σεπτέμβριο. Αρα λοιπόν ένας μαθητής δεν ξέρει πότε θα δώσει εξετάσεις και με τί ύλη,την ίδια ώρα που μας ζητάτε να κάνουμε αίτηση για να συμμετάσχουμε σε αυτές!!!Πόσο οξύμωρο!!!

Οξύμωρο είναι επίσης και το γεγονός πως σύμφωνα με αρκετά δημοσιεύματα αλλά και με δηλώσεις συναδέλφων σας φέτος θα προβείτε σε γενναία μείωση της ύλης.Χαρακτηριστικά αρκετοί αναφέρουν πως ενώ πέρυσι πέρασαν στο πανεπιστήμιο περίπου 8 στους 10 υποψηφίους ,φέτος ο αριθμός θα είναι 6 στους 10. Αρα λοιπόν εκτός από την ημερομηνία και την ύλη οι φετινοί υποψήφιοι δεν γνωρίζουν καν πόσοι θα εισαχθούν.

Θεωρώ περιττό επίσης να αναφέρω τις ατέλειωτες ώρες μελέτης ,το κλάμα,την επιμονή,την υπομονή,την σχεδόν παντελή παραμέληση των φίλων,τους καυγάδες με τους γονείς,τις χαμένες ώρες από τον ύπνο,τα περιττά κιλά που κάθε μαθητής οφείλει να υποστεί και (αν έχει και την τύχη με το μέρος του)να μπει στο πολυπόθητο πανεπιστήμιο.

Συνεπώς θεωρώ αναγκαίο,βάσει και των δεδομένων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί με τον κορονοϊό, να μην διεξαχθούν σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ οι πανελλαδικές εξετάσεις και να πραγματοποιηθεί ελεύθερη εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς η εκπαίδευση είναι ένα αγαθό που κανένας άνθρωπος ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης και κοινωνικής προέλευσης δεν μπορεί να στερηθεί.

σχετικά άρθρα

Για την τράπεζα θεμάτων στο Λύκειο
Για την τράπεζα θεμάτων στο Λύκειο
Το ζητούμενο δεν είναι να κατηγοριοποιήσουμε σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές, σκοπός δεν είναι να δημιουργήσουμε σχολεία αρίστων, αλλά άριστα...
Για την τράπεζα θεμάτων στο Λύκειο