Thumbnail
...ας μάθουμε λοιπόν τον Ιούνιο -λίγες ώρες προτού αρχίσουν οι εξετάσεις- σε ποια ύλη θα εξεταστούμε,έτσι...για το σασπένς! Νέα επιστολή μαθητή Γ' Λυκείου

Καλησπέρα σας,είμαι και εγώ ένας από τους χιλιάδες συμμαθητές μου-συνοδοιπόρους σε αυτό το ανοργάνωτο και με πολλές φουρτούνες ταξίδι για την εισαγωγή μας στα Ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.Παρακάτω σας παραθέτω ένα κείμενο που συνέταξα και δημοσίευσα στο προσωπικό μου προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Θα χαιρόμουν ιδιαίτερα άμα το δημοσιεύατε ανώνυμα,όπως κάνετε και με τις επιστολές των συνομηλίκων μου...Ευχαριστώ πρωτίστως για την έγκυρη ενημέρωση που μας παρέχετε για ζητήματα της εκπαίδευσης!

"Μεσούσης μίας πανδημίας,εξαιτίας της οποίας έχει επηρεαστεί ολόκληρη η χώρα και ο πλανήτης, καθώς έχουμε θρηνήσει πολλά θύματα και οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες δυσχεραίνουν μέρα με την μέρα, το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει να μην διασαφηνίζει καίρια ερωτήματα που προβληματίζουν εμάς,τους "μέλλοντες επιστήμονες" της χώρας!Από την έναρξη της καραντίνας όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες κινήθηκαν μελετημένα,όλοι οι υπεύθυνοι των υπουργείων προσπαθούν απ'όσο φαίνεται- να φανούν αντάξιοι των θέσεων & αρμοδιοτήτων τους. Από την άλλη πλευρά,βλέπουμε την υπουργό Παιδείας και όλο της το επιτελείο να μην λαμβάνει πρωτοβουλίες και να αποφεύγει την άμεση επίλυση πολλών ζητημάτων στο χώρο της Παιδείας με ανακυκλούμενες δηλώσεις από κανάλι σε κανάλι που βγαίνουν,χωρίς κάποια ουσιαστική πληροφόρηση
 
Ας συμμεριστείτε, αγαπητοί υπεύθυνοι της Παιδείας, την αγωνία των χιλιάδων συνυποψηφίων μου και τη δικιά μου.Ας προβείτε σε άμεσες λύσεις,οι οποίες ως επί το πλείστον θα φανούν σωτήριες για εμάς.Μην αναμασάτε τις ήδη γνωστές εξαγγελίες σας.Το μόνο που μας επιφέρει η κάθε σας συνέντευξη είναι άγχος στο άκουσμα της!
Μονάχα ζητάμε σίγουρες δηλώσεις και όχι βεβιασμένες (&αποτυχημένες)  αλλαγές,όπως αυτές του Αυγούστου του 2019,που χιλιάδες μαθητές βρεθήκαμε αντιμέτωποι με νέο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα (κοινωνιολογία ανθρωπιστικών σπουδών) και αύξηση εξεταστέας ύλης προφασιζόμενοι πάντα εσείς,αγαπητοί υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας,ότι όλα τα παραπάνω είναι ανάλογα της νέας-επίσης- αλλαγής σε 7ωρα διδασκαλίας των μαθημάτων κατεύθυνσης
 
Ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας να αντιληφθεί ότι μέριμνά του είναι η διασφάλιση ενός μείζονος σημασίας αγαθού,αυτού της ΠΑΙΔΕΙΑΣ,και η ορθή οργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος.Και ως ορθό οργανωμένο χαρακτηρίζω αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα,το οποίο δεν προκαλεί ψύχωση των μαθητών,δεν προωθεί την στείρα αποστήθιση,αλλά αντίθετα οξύνει την κριτική ικανότητα των μαθητών, χαρακτηριστικά,τα οποία σε καμία περίπτωση δεν συνοδεύουν το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα στη χώρα μας!
 
Επιστρέφοντας,λοιπόν,στο φλέγον ζήτημα, ας μάθουμε λοιπόν τον Ιούνιο -λίγες ώρες προτού αρχίσουν οι εξετάσεις- σε ποια ύλη θα εξεταστούμε,έτσι...για το σασπένς!
 

Διαβάστε επίσης:

«Να πάψει η διαρκής ρευστότητα...» Συνεχίζονται οι επιστολές μαθητών της Γ' Λυκείου

Η τάξη του 2002: Όταν το καλοκαίρι σκοτεινιάζει - Γράμμα μαθητή

Το ξέσπασμα των 17χρονων: Δώστε μας ίντερνετ και αποφασίστε επιτέλους για την ύλη

Πόσο ακόμη βάρος να επωμιστεί η γενιά του 2002; επιστολή μαθήτριας της Γ' Λυκείου

Κραυγή αγωνίας μαθήτριας Γ' Λυκείου: Για να ανασάνουμε ξανά, μας αξίζει μια απόφαση για τις εξετάσεις

Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου: Ζητάμε πολλά που θέλουμε να ξέρουμε αν θα μειωθεί η ύλη ή όχι;

Σκέψεις πάνω στο θέμα των πανελλαδικών εξετάσεων, επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

«Δύο μήνες πριν τις πανελλαδικές νιώθω πως θέλω να τα παρατήσω»: Νέα επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Βαθμολογίες κάτω από τη βάση... να φάνε και οι κότες! Μα τι συμβαίνει επιτέλους;

Πανελλήνιες 2025: Με ποια κριτήρια επιλέγω σχολές για το Μηχανογραφικό μου;

Που θα ανέβουν οι βάσεις

Μηχανογραφικό 2025: Αυτός είναι ο χάρτης των αντιστοιχιών για 96 Τμήματα - Οι μεγάλες αλλαγές

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριάκος Αναστασιάδης
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
Οι προτάσεις που κατέθεσε στην 109η Σύνοδο Πρυτάνεων
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Ημερίδα για την Παιδεία την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή της υπουργού Σoφίας Ζαχαράκη
Διάλογος για το μέλλον της εκπαίδευσης με τη συμμετοχή του Υπουργείου Παιδείας
Ημερίδα για την Παιδεία την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή της υπουργού Σoφίας Ζαχαράκη
daskalos
Απαιτούνται τουλάχιστον 2.500 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση
Αποκατάσταση των οργανικών θέσεων στα Γυμνάσια και τα Λύκεια
Απαιτούνται τουλάχιστον 2.500 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση
κυσε
Ενστάσεις αποσπάσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2025: Πλήρης Ενημέρωση ανακλήσεις και τοποθετήσεις
Πρόκειται για μια ουσιαστική ενημέρωση που στοχεύει στην ορθή και διαφανή διαχείριση των υπηρεσιακών μεταβολών
Ενστάσεις αποσπάσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2025: Πλήρης Ενημέρωση ανακλήσεις και τοποθετήσεις