Πανελλαδικές 2020: Επιλογή μεταξύ νέας και παλιάς ύλης θα μπορούν να κάνουν οι απόφοιτοι Λυκείου
Την επιλογή να ξαναδώσουν πανελλήνιες εξετάσεις με τη νέα ή την παλαιότερη ύλη έχουν οι απόφοιτοι Λυκείου σύμφωνα με νέα νομοθετική ρύθμιση που έρχεται προς ψήφιση στη Βουλή

Την επιλογή να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις με το σύστημα Γαβρόγλου και την ύλη στην οποία εξετάστηκαν πέρυσι ή να εξεταστούν με τη νέα μειωμένη ύλη που ανακοινώθηκε το καλοκαίρι δίνει στους αποφοίτους Λυκείου η νέα νομοθετική ρύθμιση που έρχεται άμεσα προς ψήφιση στη Βουλή.

Σύμφωνα με δηλώσεις της υφυπουργού Παιδείας, όσοι αποφοίτησαν πέρυσι και θέλουν να ξαναδώσουν πανελλαδικές εξετάσεις θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της ύλης που ίσχυε μέχρι πέρυσι ή της νέας μειωμένης που έχει τεθεί σε ισχύ από τη τρέχουσα σχολική χρονιά.

Η Σοφία Ζαχαράκη ξεκαθάρισε, πάντως, πως για τους μαθητές που φοιτούν φέτος στη Γ' Λυκείου θα ισχύσει έτσι κι αλλιώς το ίδιο σύστημα πανελλαδικών, αλλά με τον εξορθολογισμό της ύλης που ανακοινώθηκε στα μέσα του καλοκαιριού.

Σχετικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, η υφυπουργός ενημέρωσε πως σε αυτή τη φάση το υπουργείο συλλέγει τα κενά από τις αρμόδιες διευθύνσεις εκπαίδευσης ανά περιφέρεια, όπως διαμορφώθηκαν μετά από τα δύο πρώτα κύματα τοποθετήσεων ώστε να ακολουθήσουν και οι επόμενες, ενώ έκανε λόγο για «αριθμό ρεκόρ προσλήψεων» που έφτασε ήδη τις 30.000.

Σε ό,τι αφορά τους μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση, πέρα τους 4.500 της ειδικής αγωγής, επανέλαβε ότι πρώτα θα πρέπει να καθοριστούν οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό και να ληφθούν υπόψη όχι μόνο τα δημοσιονομικά πλαίσια, αλλά και τα δημογραφικά στατιστικά. 

Χρύσα Βαϊνανίδη

Διαβάστε ακόμα:

Εξεταστέα ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2019-2020

σχετικά άρθρα

Πρόεδρος ΙΕΠ: «Η αξιολόγηση είναι το οξυγόνο του εκπαιδευτικού συστήματος»
Πρόεδρος ΙΕΠ: «Η αξιολόγηση είναι το οξυγόνο του εκπαιδευτικού συστήματος»
Διαδικασίες αξιολόγησης σε στελέχη εκπαίδευσης, σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικούς εξαγγέλλει ο Ιωάννης Αντωνίου
Πρόεδρος ΙΕΠ: «Η αξιολόγηση είναι το οξυγόνο του εκπαιδευτικού συστήματος»