τουρκια
Στο χορό των Ρίχτερ η Κωνσταντινούπολη

Δύο νέες σεισμικές δονήσεις καταγράφηκαν το μεσημέρι της Τετάρτης, 23 Απριλίου, στην Κωνσταντινούπολη, ακολουθώντας το μπαράζ σεισμών που έχει ήδη ταρακουνήσει την Τουρκία.

Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Μεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο, σημειώθηκαν δύο απανωτοί σεισμοί, μεγέθους 5 και 3,5 Ρίχτερ αντίστοιχα.

Όπως ήταν αναμενόμενο, εξαιτίας των συνεχών σεισμικών δονήσεων που πλήττουν την περιοχή, οι κάτοικοι, σε κατάσταση πανικού, βγήκαν μαζικά στους δρόμους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ειδικό Σχολείο Τυφλών
Ειδικό Σχολείο Τυφλών: Μας φέρνουν ΤΝ αλλά όχι δάσκαλο...
Η οργή και η αγωνία των γονιών του Ειδικού Σχολείου Τυφλών Καλλιθέας, που βλέπουν το υπουργείο Παιδείας να φέρνει τεχνολογική πρόοδο αλλά όχι...
Ειδικό Σχολείο Τυφλών: Μας φέρνουν ΤΝ αλλά όχι δάσκαλο...
μαθητές
Το πρόγραμμα των σχολείων ενόψει Χριστουγέννων: Πότε σταματούν τα μαθήματα - Ποιες ημέρες διαφοροποιείται το ωρολόγιο
Η πορεία προς τις γιορτές δεν περιλαμβάνει μόνο την αναμονή του κλεισίματος των σχολείων, αλλά και μια σειρά από εκπαιδευτικές εμπειρίες που...
Το πρόγραμμα των σχολείων ενόψει Χριστουγέννων: Πότε σταματούν τα μαθήματα - Ποιες ημέρες διαφοροποιείται το ωρολόγιο
Φοιτητές
Σπουδές στην εποχή της AI: Γιατί το πραγματικό δίλημμα των νέων δεν είναι τι θα μάθουν, αλλά πώς θα επιβιώσουν
Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα πάντα: Το νέο στοίχημα των νέων δεν είναι το πτυχίο, αλλά η ευελιξία
Σπουδές στην εποχή της AI: Γιατί το πραγματικό δίλημμα των νέων δεν είναι τι θα μάθουν, αλλά πώς θα επιβιώσουν