Πόλεμος στην Ουκρανία
Ο Ζελένσκι καταγγέλλει «πράξη παλιανθρώπων» και ζητά αυστηρή διεθνή απάντηση

Βαρύ πλήγμα δέχθηκε η πόλη Σούμι στη βόρεια Ουκρανία, ύστερα από ρωσική επίθεση με βαλλιστικούς πυραύλους που προκάλεσε τον θάνατο τουλάχιστον 32 ανθρώπων και τον τραυματισμό άνω των 80, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν Ουκρανοί αξιωματούχοι.

Ο πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι χαρακτήρισε την επίθεση μία από τις πιο φονικές της χρονιάς και κάλεσε τη διεθνή κοινότητα να αντιδράσει αποφασιστικά απέναντι στη Ρωσία. Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έδωσε στη δημοσιότητα σκληρές εικόνες από το σημείο της επίθεσης: πτώματα στο έδαφος, κατεστραμμένα οχήματα και ένα λεωφορείο μετατράπηκαν σε εφιαλτική μαρτυρία της καταστροφής.

«Μόνο παλιάνθρωποι μπορούν να επιτεθούν με τέτοιο τρόπο, αφαιρώντας ζωές αθώων ανθρώπων», δήλωσε ο Ζελένσκι, επαναλαμβάνοντας την έκκλησή του για αυστηρές κυρώσεις και διεθνή καταδίκη της Μόσχας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο