Μεταξουργείο: Έσπασαν αγωγοί της ΕΥΔΑΠ – Πού διακόπηκε η κυκλοφορία
ΜΠΑΛΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ / INTIME NEWS
Πού εντοπίζονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Μεταξουργείο

Βλάβη σε αγωγούς της ΕΥΔΑΠ σημειώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης στην περιοχή του Μεταξουργείου.

Συνεργεία βρίσκονται στο σημείο για να αποκαταστήσουν τη βλάβη και για αυτό το λόγο η τροχαία έχει προχωρήσει σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή με κλείσιμο δρόμων και διακοπή κυκλοφορίας των οχημάτων.

Πού διακόπηκε η κυκλοφορία

Συγκεκριμένα έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Λεωνίδου από το ύψος της οδού Μυλλέρου, στην οδό Μαραθώνος από το ύψος της οδού Μεγ. Αλεξάνδρου και στην οδό Γερμανικού από  Μυλλέρου.

Για την ώρα δεν υπάρχει εκτίμηση για το πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη και πότε θα ανοίξουν οι δρόμοι.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»