Thumbnail
«Όταν η μαγεία ζωντανεύει…»

Ένα μικρό λαθάκι συνέβη στο δρομολόγιο που μετέφερε ευρωβουλευτές στο Στρασβούργο και αντί για τον προορισμό τους, βρέθηκαν στη Ντίσνεϋλαντ του Παρισιού.

Σύμφωνα με το βελγικό μέσο ενημέρωσης Le Soir, το τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Βρυξέλλες – Στρασβούργο έφτασε κατά λάθος στο θέρετρο ψυχαγωγίας μετά από ένα σφάλμα μεταγωγής που πραγματοποιήθηκε στο Charles de Gaule του Παρισιού με ευρωβουλευτές που επέβαιναν στην αμαξοστοιχία να προχωρούν σε σχετικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Όταν η μαγεία ζωντανεύει» – το σλόγκαν της Disney σύντομα θα γίνει το σλόγκαν του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου;“, αναρωτήθηκε με ανάρτησή του ο Emmanuel Foulon του Ευρωκοινοβουλίου.

Στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, ήταν μεταξύ άλλων μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και συνεργάτες ευρωβουλευτών οι οποίοι μεταβαίνουν στο Στρασβούργο για τις εργασίες της ολομέλειας που πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia