Επιβίβαση σε αεροπλάνο
Οι πράξεις ενός επιβάτη που προκάλεσε τον πανικό κατά τη διάρκεια μιας πτήσης

Τον πανικό προκάλεσε ένας επιβάτης στην πτήση Λος Άντζελες – Βοστώνη, της United Airlines όταν επιτέθηκε σε μία αεροσυνοδό, ενώ απειλούσε πως θα ανοίξει την πόρτα της εξόδου κινδύνου.

Το περιστατικό

Συγκεκριμένα, ο 33χρονος Σεβέρο Τόρες, ο οποίος φαίνεται να ήταν σε κατάσταση αμόκ, επιτέθηκε με ένα σπασμένο πλαστικό κουτάλι σε μια αεροσυνοδό στη διάρκεια της πτήσης. Έξι επιβάτες όρμησαν κατά πάνω του, προκειμένου να τον ακινητοποιήσουν.

Ο κυβερνήτης της πτήσης επικοινώνησε μέσω ασυρμάτου με τον πύργο ελέγχου και ενημέρωσε ότι έξι επιβάτες έπιασαν τον άνδρα και τον συγκρατούν με το βάρος τους, αλλά «δεν ησυχάζει».

Επιβάτης είπε στην αστυνομία ότι είχε πάει προηγουμένως στην τουαλέτα κι έσπασε στη μέση ένα κουτάλι για να το χρησιμοποιήσει ως όπλο. Όταν βγήκε από ‘κει, απασφάλισε την έξοδο κινδύνου σκοπεύοντας να πηδήξει από το αεροπλάνο. Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι γνώριζε πώς θα πέθαιναν άνθρωποι αν άνοιγε την έξοδο κινδύνου.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia