Reuters: 1.500 πρόσφυγες μεταφέρονται από την Ελλάδα στη Γερμανία
Σύμφωνα με το διεθνές πρακτορείο Reuters η γερμανική κυβέρνηση δέχθηκε τη μεταφορά 1.500 πρόσφυγες στο έδαφός της

Η Γερμανίδα καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ και ο υπουργός Εσωτερικών Χορστ Ζεεχόφερ έχουν δώσει το «πράσινο φως» για τη μεταφορά 1.500 προσφύγων, σύμφωνα με το διεθνές πρακτορείο Reuters, μετά τη μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε στη Μόρια Λέσβου και αποδίδεται σε εμπρησμό.

Η Γερμανία αναμένεται να φιλοξενήσει πρόσφυγες, των οποίων η αίτηση ασύλου έχει γίνει αποδεκτή, προσθέτοντας ότι δεν θα μεταφερθούν μόνο πρόσφυγες από τη Λέσβο, από τους περίπου 30.000 που βρίσκονται στα ελληνικά νησιά συνολικά.

Υπενθυμίζεται, επιπλέον, η απόφαση της Γερμανίας για μεταφορά 150 ασυνόδευτων προσφυγόπουλων από τη Μόρια.

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

Κορονοϊός: Τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα στο ΟΠΑ
Κορονοϊός: Τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα στο ΟΠΑ
Η Πρυτανεία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ενημερώνει με μήνυμά της προς τους φοιτητές ότι στο Ίδρυμα εντοπίστηκαν τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα...
Κορονοϊός: Τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα στο ΟΠΑ
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Το υπουργείο προκαλεί μιλώντας για... «πιθανά διδακτικά κενά στα μαθήματα»
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Το υπουργείο προκαλεί μιλώντας για... «πιθανά διδακτικά κενά στα μαθήματα»
Η εν λόγω διατύπωση «δεν είναι απλώς άστοχη και προκλητική, αποτελεί πολιτική επιλογή», καθώς, σύμφωνα με το ΣΕΠΕ Αμαρουσίου «υποδηλώνει σαφώς, ότι,...
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Το υπουργείο προκαλεί μιλώντας για... «πιθανά διδακτικά κενά στα μαθήματα»
Γιάννης Σκαρίμπας: Η θαλερότητα της γραφής της γενιάς του ’30
Γιάννης Σκαρίμπας: Η θαλερότητα της γραφής της γενιάς του ’30
Ένα άγνωστο ποίημα με τίτλο "Ραχέλα / Καράβια δίχως θάλασσα που πλέμε στα σβυστά", βλέπει σήμερα το φως της δημοσιότητας, με την ευκαιρία της...
Γιάννης Σκαρίμπας: Η θαλερότητα της γραφής της γενιάς του ’30