Στον Λευκό Οίκο θα παραστεί στις 14.30 (τοπική ώρα) ο Άντριου Μπράνσον, ο οποίος θα συναντηθεί με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ. Η συνάντηση ανακοινώθηκε από τον ίδιο τον Αμερικανό πρόεδρο, ο οποίος ενημέρωση μέσω Twitter το γεγονός.
«Είναι υπέροχο που θα δω και θα συναντήσω τον Μπράνσον. Πρόκειται για έναν σπουδαίο Χριστιανό, ο οποίος βίωσε μια σκληρή εμπειρία» τόνισε, μεταξύ άλλων. Μάλιστα, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, για τη βοήθειά του.