Βγήκαν τα δύο πρώτα παιδιά που βρίσκονταν εγκλωβισμένα μαζί με τον προπονητή τους εδώ και 15 ημέρες σε σπήλαιο στην Ταϊλάνδη, λόγω πλημμύρας. Αναφορές κάνουν λόγο για δύο ακόμη παιδιά που ακολοθούν.
Σύμφωνα με συγκεκχυμένες πληροφορίες διεθνών ΜΜΕ, τα δύο πρώτα αγόρια είτε βγήκαν από το σπήλαιο εννιά ώρες μετά την έναρξη της επιχείρησης είτε ολησιάζουν στην έξοδο.
Η επιχείρηση διάσωσης άρχισε σήμερα, ενώ βίντεο από το σημείο έροχνται στο φως της δημοσιότητας.
Δείτε παρακάτω δύο βίντεο, όπου στο ένα απεικονίζεται σημείο του σπηλαίου και η επιχείρηση των σωστικών συνεργείων και στο άλλο ένα ασθενοφόρο που αποχωρεί από το σημείο, συνοδεία περιπολικού.