Thumbnail
Στο γηροκομείο της Λεμονιάς στα Θυμιανά Χίου βρήκε τη στέγη και την θαλπωρή που του έλειπαν ο 35χρονος Έλληνας άστεγος νεόπτωχος. Τρεφόταν με σκυλοτροφές και φωτιζόταν με κερί στο άθλιο υπόγειο εγκαταλειμμένου νεοκλασσικού σπιτιού.

 

Στο γηροκομείο της Λεμονιάς στα Θυμιανά Χίου βρήκε τη στέγη και την θαλπωρή που του έλειπαν ο 35χρονος Έλληνας άστεγος νεόπτωχος. Τρεφόταν με σκυλοτροφές και φωτιζόταν με κερί στο άθλιο υπόγειο εγκαταλειμμένου νεοκλασσικού σπιτιού.
 
Ο άνδρας ήταν σε οικτρή κατάσταση, δεν είχε καλή επαφή με το περιβάλλον και αφού τον περιποιήθηκαν αποφάσισαν να τον μεταφέρουν όσο το δυνατόν συντομότερα σε ένα χώρο φιλοξενίας και στη συνέχεια να ενημερώσουν τους οικείους του στην Αθήνα.
 
Δύο μέρες αργότερα με τη συνοδεία της Ασφάλειας και κοινωνικής λειτουργού του δήμου τον μετέφεραν στο γηροκομείο της Λεμονιάς, όπου ζει πλέον με ανθρώπινες συνθήκες.
 
Η οικογένεια του προσπάθησε να τον πείσει να επιστρέψει στο σπίτι τους, αλλά αυτός προτίμησε να παραμείνει στη Χίο λέγοντας ότι τώρα περνάει καλά και δεν θέλει να επιστρέψει στον χώρο που τον πληγώνει.
 
politischios.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία, μαθητής
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και πώς μοριοδοτούνται – Όλες οι αλλαγές για το 2025
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
PAIDEIAS
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα
Δημοσίευση σε ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 -Προκήρυξη 2ΓΕ/2023»
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα