Κοινωνία

Νέα απάτη με δήθεν οφειλές στάθμευσης: SMS και emails στο όνομα του Δήμου Αθηναίων

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Ψεύτικες ειδοποιήσεις 3 ευρώ παραπέμπουν σε πλαστή ιστοσελίδα – Προειδοποίηση και νομικές ενέργειες από τη ΔΑΕΜ Α.Ε.

Ο Δήμος Αθηναίων προειδοποιεί τους πολίτες για νέο κύμα ηλεκτρονικής απάτης, καθώς σε διάφορες περιοχές της χώρας κυκλοφορούν παραπλανητικά SMS και emails που εμφανίζονται να αποστέλλονται από τη ΔΑΕΜ Α.Ε..

Τα μηνύματα ενημερώνουν για δήθεν οφειλή 3 ευρώ λόγω στάθμευσης, παραπέμποντας σε πειραγμένη ιστοσελίδα που μοιάζει με την επίσημη σελίδα της ΔΑΕΜ (daem.gr). Στόχος των δραστών φαίνεται πως είναι η υποκλοπή προσωπικών στοιχείων ή η οικονομική εξαπάτηση των πολιτών.

Ο Δήμος τονίζει ότι πρόκειται για καθαρή απάτη και καλεί τους πολίτες να αγνοούν αυτά τα μηνύματα και να μην πατούν σε κανέναν σύνδεσμο. Παράλληλα, η ΔΑΕΜ Α.Ε. θα προχωρήσει σε νομικές ενέργειες κατά των υπεύθυνων.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Market Pass 2026: 600.000 δικαιούχοι παίρνουν ως 240 ευρώ - Πότε τα παίρνετε

Ανατροπή στους πίνακες ΑΣΕΠ: Ακυρώνονται προσλήψεις αναπληρωτών μετά από ελέγχους

Πανελλήνιες 2026: Η πρώτες εκτιμήσεις για τις βάσεις σε  Νομικές, Πολυτεχνεία και Ιατρικές

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία