Automatic Teller Machines
Alexandros Michailidis / SOOC
Η κλοπή σημειώθηκε το διάστημα από τα μέσα Νοεμβρίου 2024 έως τα μέσα Φεβρουαρίου 2025, χωρίς η παθούσα να το αντιληφθεί

Ένας 59χρονος  κατηγορείται ότι αφαίρεσε δύο χρεωστικές κάρτες από 54χρονη γυναίκα στη Φλώρινα και πραγματοποίησε αναλήψεις συνολικού ύψους 10.600 ευρώ από ΑΤΜ.

Η κλοπή, η οποία διεπράχθη κατά την περίοδο Νοεμβρίου 2024 έως Φεβρουαρίου 2025, έμεινε αδιάκριτη από την παθούσα μέχρι πρόσφατα, όταν και αποκαλύφθηκε μέσω ενδελεχούς αστυνομικής έρευνας.

Σύμφωνα με την αστυνομία, ο δράστης φέρεται να αφαίρεσε δύο κάρτες από το πορτοφόλι της γυναίκας, χωρίς εκείνη να το αντιληφθεί. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τις κάρτες, προχώρησε σε επανειλημμένες αναλήψεις χρημάτων από ΑΤΜ σε διάφορες τράπεζες. Η ενδελεχής έρευνα του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων της Φλώρινας οδήγησε στην εξιχνίαση της υπόθεσης.

Ο 59χρονος κατηγορείται για κλοπή και έχει σχηματιστεί δικογραφία εις βάρος του. Η υπόθεση πρόκειται να διαβιβαστεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών για περαιτέρω διαδικασία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia