Κοινωνία

Σουβλάκια: Δείτε τι να τρώτε μετά για να μην παχύνετε

Σουβλάκι
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Δείτε τι να τρώτε μετά από σουβλάκια για να μην παχαίνετε!

Τέλος στις "θερμιδικές τύψεις" όταν τρώτε σουβλάκια! Ερευνητές από το πανεπιστήμιο Lund στην Σουηδία, κατάφεραν να εντοπίσουν ένα φρούτο, το οποίο θα μπορούσε να αποτρέψει αύξηση του σωματικού βάρους σε άτομα που ακολουθούν μια διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Σύμφωνα με το iatropedia.gr, πρόκειται για μια συγκεκριμένη ποικιλία μούρων, τα οποία ονομάζονται lingonberries, προέρχονται από τη Σκανδιναβία και είναι πιο γνωστά ως κόκκινα μύρτιλλα.

Ύστερα από εργαστηριακή έρευνα επάνω σε ποντίκια, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα κόκκινα μύρτιλλα έχουν την ιδιότητα να εμποδίζουν τον οργανισμό να αποθηκεύει περιττό λίπος, μετά από ένα ιδιαίτερα λιπαρό γεύμα ή μετά από μια γενικότερη διατροφή που είναι πλούσια σε λιπαρά και υδατάνθρακες.

Επίσης, τα lingonberries μείωσαν ακόμα και τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα!

Οι ερευνητές εξέτασαν την επίδραση και άλλων ειδών μούρων, όπως τα μαύρα μούρα (blackcurrants), τα bilberries, τα raspberries, τα crowberries και τα μούρα τύπου acai. Λόγω της γνωστής ευεργετικής τους αντιοξειδωτικής δράσης, όλα τα μούρα βοηθούν στην καλύτερη υγεία του ανθρώπινου οργανισμού, αλλά τα κόκκινα μύρτιλλα αποδείχτηκαν πολύ πιο αποτελεσματικά, όσον αφορά την αντιστροφή των επιπτώσεων της λιπαρής διατροφής.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Market Pass 2026: 600.000 δικαιούχοι παίρνουν ως 240 ευρώ - Πότε τα παίρνετε

Ανατροπή στους πίνακες ΑΣΕΠ: Ακυρώνονται προσλήψεις αναπληρωτών μετά από ελέγχους

Πανελλήνιες 2026: Η πρώτες εκτιμήσεις για τις βάσεις σε  Νομικές, Πολυτεχνεία και Ιατρικές

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία