Κοινωνία 0

Καταδικάστηκε γιατρός σε δημόσιο νοσοκομείο επειδή έπαιρνε «φακελάκια»

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης τον έκρινε ένοχο για δωροληψία υπαλλήλου, με αναγνώριση του ελαφρυντικού του πρότερου σύννομου βίου

Γιατρός σε δημόσιο νοσοκομείο καταδικάστηκε σε φυλάκιση 10 μηνών με αναστολή για «φακελάκια» που καταγγέλθηκε ότι εισέπραττε από ασθενείς.

Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης τον έκρινε ένοχο για δωροληψία υπαλλήλου, με αναγνώριση του ελαφρυντικού του πρότερου σύννομου βίου.

Η δικογραφία περιελάμβανε τέσσερις καταγγελίες χρηματισμού: Για δύο από αυτές κρίθηκε ένοχος και για τις άλλες δύο αθωώθηκε. Οι καταγγελίες έγιναν το 2019 και συνδέονταν με έξοδα χειρουργικών επεμβάσεων τις οποίες διενεργούσε ο γιατρός, ενώ ακολούθησε έρευνα της Υποδιεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων Βορείου Ελλάδος της ΕΛΑΣ.

Στην απολογία του, ο γιατρός αρνήθηκε την εις βάρος του αποδιδόμενη πράξη και ισχυρίσθηκε, μεταξύ άλλων, ότι έλαβε χρηματικά ποσά που αφορούσαν την πληρωμή φαρμάκων και υλικών που καλύπτονται ιδιωτικά.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία