Κοινωνία 0

Απαράδεκτο: Εγκατέλειψαν σκύλο στο λιμάνι - Λίγο πριν την επιβίβαση στο πλοίο

Εγκατέλειψαν σκύλο στο λιμάνι του Ηρακλείου
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Έδεσαν το σκύλο στην περίφραξη του λιμανιού και αναχώρησαν για Αθήνα

Ασυνείδητοι ιδιοκτήτες εγκατέλειψαν τον σκύλο τους στο λιμάνι Ηρακλείου πριν αναχωρήσουν για την Αθήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του patris.gr, ο σκύλος της φωτογραφίας εγκαταλείφθηκε το πρωί της Κυριακής στο λιμάνι του Ηρακλείου από κάποιον που, για άγνωστους λόγους, θεώρησε σωστό πριν την επιβίβαση του στο πλοίο να το δέσει στην περίφραξη του λιμανιού και να αναχωρήσει για Αθήνα.

Σκύλος σε λιμάνι

Πλήρωμα του Ε/Γ – Ο/Γ ΚΙΣΣΑΜΟΣ που παρατήρησε το γεγονός, μετά τον απόπλου του πλοίου ενημέρωσε τη Λιμενική Αρχή, που ήδη είχε βρει και είχε φροντίσει το σκυλάκι μεταφέροντας το στο φυλάκιο της υπηρεσίας.

Στο σκυλάκι προσφέρθηκε νερό και τροφή, ενώ τις επόμενες ημέρες θα γίνει επικοινωνία με φιλοζωικές οργανώσεις, ώστε το ζωάκι να μεταφερθεί σε κατάλληλο χώρο φιλοξενίας.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία